Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av emilia85
thowida skrev:Sådana här?

Bild
Fast typ med resår längs ned.

Fattar jag inte får du förklara nästa gång vi ses camsch :mrgreen:
Är inte hela värmaren stickad i resår? Fast du kanske tänkte att det skulle vara tajtare resår nedtill?
Användarens profilbild
Av Helma
Strumpstickor skulle jag tro. Det går att sticka på två stickor fram och tillbaka också men då blir det ju en söm när man får sy ihop dem.
Användarens profilbild
Av Fryle
Lägg upp 48 maskor med lagom tjockt garn på stickor nr 4 (strumpstickor, jumperstickor eller rundsticka (magic loop)). Sticka 2 aviga och två räta tills lagom längd.
Användarens profilbild
Av SCSI
I mitt fall skickar man bilden till sin storasyster, blinkar sött och säger snääääääälllllla, så kommer de på posten efter nån vecka. :loving:
Användarens profilbild
Av MuuM
Fryle skrev:Lägg upp 48 maskor med lagom tjockt garn på stickor nr 4 (strumpstickor, jumperstickor eller rundsticka (magic loop)). Sticka 2 aviga och två räta tills lagom längd.
:tumup:
Användarens profilbild
Av HPe
Vill du som sagt få dem tightare nertill kan ett fusk-sätt vara att tråckla in en elastiskt tråd när de är färdigstickade. En sån där tunn.
Jag gjorde det i midjan på ett par ullisar som blev aldeles för stora och det funkar kanon & syns knappt. :tumup:
Användarens profilbild
Av camsch
thowida skrev:....

Fattar jag inte får du förklara nästa gång vi ses camsch :mrgreen:
Och du tror att jag läser och kan allt?!? :Hahaa:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?