Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av solkatten
Kristina skrev:Äntligen har jag sytt igen! En tröja med kuvertringning i härligt aptyg från Ohlssons. Mönstret kommer från Ottobre 1/2003, funkade hur bra som helst utan justeringar!
Bild
:love: :app:
Användarens profilbild
Av glis
Jag väntar otåligt på bandkantaren till min nya coverpro, jag har klippt till en massa tröjor men vill vänta med att sy tills den har kommit. I går kunde jag inte hålla mig längre utan sydde ihop min nästa amningströja, en långärmad lila med stjärnor. Drack en cider till, och den tog snurr värre än jag väntat så jag vågade inte fålla med coverpron då. Och nu sitter jag här vid datorn istället :roll:
Användarens profilbild
Av carro83
Humleblomstern skrev:Äntligen, äntligen får jag sy en tröja till min sambo :vågen: ! Men så insåg jag rask, jag har ju inga herrmönster alls. Det skall vara en vanlig långärmad tröja, någon som har ett tips på ett bra mönster?
Om du har tillgång till någon gammal tröja kan du sprätta upp och rita ett mönster!
Har tyvärr inga

Kul att sambon vill du ska sy till honom...min hade vägrat
carro83 skrev:
Om du har tillgång till någon gammal tröja kan du sprätta upp och rita ett mönster!
Har tyvärr inga

Ja, min har ju vägrat i alla år, så jag blev väldigt glad när han frågade om jag ville sy en tröja till honom :D. Tyvärr har han ingen bra tröja att offra :? . Det känns som ett högriskprojekt, kommer nog att behöva provsy i något billigt tyg först.
Användarens profilbild
Av glis
Humleblomstern skrev:
carro83 skrev:
Har tyvärr inga

Ja, min har ju vägrat i alla år, så jag blev väldigt glad när han frågade om jag ville sy en tröja till honom :D. Tyvärr har han ingen bra tröja att offra :? . Det känns som ett högriskprojekt, kommer nog att behöva provsy i något billigt tyg först.
Jag har fått ja till att sy en T-shirt i Znoks verktyg (de finns på rea) till maken :vågen: Det är första gången här också. Men jag skall nog kunna hitta någon tröja att sprätta isär.
Användarens profilbild
Av puppan
Humleblomstern skrev:Äntligen, äntligen får jag sy en tröja till min sambo :vågen: ! Men så insåg jag rask, jag har ju inga herrmönster alls. Det skall vara en vanlig långärmad tröja, någon som har ett tips på ett bra mönster?
Oj vad roligt, skulle jag också vilja göra. Till min man. Alltså :wink:

Glis: var hittar man detvtyget du pratar om?
glis skrev:
Humleblomstern skrev:
carro83 skrev:
Har tyvärr inga

Jag har fått ja till att sy en T-shirt i Znoks verktyg (de finns på rea) till maken :vågen: Det är första gången här också. Men jag skall nog kunna hitta någon tröja att sprätta isär.
Kul, det blir nog snyggt! Min sambo har valt ut ett randigt tyg från hilco. Lite dyrt, så det skall gärna bli bra.
Användarens profilbild
Av glis
puppan skrev:

http://znokdesign.se/ under REA
Användarens profilbild
Av puppan
:mums:
glis skrev:
puppan skrev:

http://znokdesign.se/ under REA
Tack! Undrar just om jag ska köpa o sy en tisha..
Nån som har en coverpro från Janome? Jag har det och när jag ska sy ovanpå en söm som är overlockad i tex ett par velourbyxor så blir det inte alls bra, vissa stygn hoppas över och blir allmänt fult.:gaah:
Några tips? Vi lken inställning har ni. Nån tuturial som ni kan tipsa om?
Användarens profilbild
Av glis
Ms Morrison skrev:Nån som har en coverpro från Janome? Jag har det och när jag ska sy ovanpå en söm som är overlockad i tex ett par velourbyxor så blir det inte alls bra, vissa stygn hoppas över och blir allmänt fult.:gaah:
Min heter Elna men är samma sak, jag vill också veta!
glis skrev:
Ms Morrison skrev:Nån som har en coverpro från Janome? Jag har det och när jag ska sy ovanpå en söm som är overlockad i tex ett par velourbyxor så blir det inte alls bra, vissa stygn hoppas över och blir allmänt fult.:gaah: 8)
Min heter Elna men är samma sak, jag vill också veta!
Vi får hoppas att Marine kikar in här snart :app: Såhär kan vi ju inte ha det
  • 1
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 169
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?