Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tumbler
Jag ska sy kuddfodral som enkelt kan öppnas och stängas igen. Det är typ soffkuddar i olika storlekar, även en eller två ganska stora, och de ska fyllas med täcken, extrasängkläder och sånt, så jag har kuddar plus spar plats till dessa saker.
En kudda ska rymma ett dubbelduntäcke, en annan ska rymma en ihoprullat madrass. Andra ska vara mer vanlig storlek.

Jag är inget sygeni och har inte världens bästa tålamod, så enkelhet är bra. :mrgreen:

Tips och idéer till såna tas altså tacksamt emot. Även bilder, bilder är bra! Alla behöver inte vara lika. Ett system kanske passar till mindre kuddar och ett annat till större kuddar.
Jag hade sytt som ett stort örngott och satt fast tryckknappar som en förstärkning vid öppningen.
Om jag hade orkat hade jag sytt fast stora fina knappar i olika färger över tryckknapparna som en dekoration.
puppan skrev:Jag hade sytt som ett stort örngott och satt fast tryckknappar som en förstärkning vid öppningen.
Om jag hade orkat hade jag sytt fast stora fina knappar i olika färger över tryckknapparna som en dekoration.
Jag håller med! Jag syr alltid mina kuddfodral som örngott. Det kanske inte är det snyggaste sättet men jag tycker att det är ett av de mest praktiska sätten, särskilt när man har barn.
puppan skrev:Jag hade sytt som ett stort örngott och satt fast tryckknappar som en förstärkning vid öppningen.
Med som ett stort örngott, menar du då med den där omlottgrejen som de flesta har?
tumbler skrev:
Med som ett stort örngott, menar du då med den där omlottgrejen som de flesta har?
Ja precis
puppan skrev:
tumbler skrev:
Ja precis
:tumup: Tack, ska testa.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?