Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
karro54 skrev:Det nummer jag vill köpa finns bara på holländksa med svensk översättning. Nån som vet hur det är? Är det sybeskrivningarna som är översatta???
Det är sybeskrivningarna som är översatta, brukar funka lika bra, men ligger nog på lösblad inuti tidningen, så det är väl lite lättare att tappa bort.
Användarens profilbild
Av karro54
kvarnvik skrev:
karro54 skrev:Det nummer jag vill köpa finns bara på holländksa med svensk översättning. Nån som vet hur det är? Är det sybeskrivningarna som är översatta???
Det är sybeskrivningarna som är översatta, brukar funka lika bra, men ligger nog på lösblad inuti tidningen, så det är väl lite lättare att tappa bort.
Den fanns på Neanobell på engelska med svensk översättning!! :vågen:
Användarens profilbild
Av Scilla
kvarnvik skrev:beställ från neanobelle istället för direkt från ottobre, det går fortare.
Fast inte så himla snabbt - nu är det 16 dagar sedan jag beställde :roll:
Användarens profilbild
Av tweed
:rodna: Det brukar gå på ca en vecka, har du mailat och kollat om det är skickat?
Scilla skrev:
kvarnvik skrev:beställ från neanobelle istället för direkt från ottobre, det går fortare.
Fast inte så himla snabbt - nu är det 16 dagar sedan jag beställde :roll:
Användarens profilbild
Av karro54
karro54 skrev:
kvarnvik skrev:
Den fanns på Neanobell på engelska med svensk översättning!! :vågen:
Den kom häromdagen och den var på svenska! Trots att de mailade och sa att den bara fanns på engelska... :hellu:
Användarens profilbild
Av Kristina
I 1/03 finns iaf ett bra mönster på tröja med kuvertringning upp till strl 86 eller nåt sånt. Resten av mönstren i det numret har jag inte hunnit testa, men det verkade finnas ett bra urval av baströjor.
Användarens profilbild
Av anna76
Jag har köpt de två senaste numren av Ottobre, nr 3 och 4/2013. Det är jättemånga fina mönster, i nr 3 många söta bodys/babykläder, t-shirt och mysiga shorts och i nr 4 en jättefin omlottklänning/tunika samt långärmade tröjor.
Nu verkar NeaNobells försäljning tagits över av Sydilla, men frågan är om man får tidningarna på svenska eller norska då? De verkar hålla till i Östersund, men tidningsbeskrivningarna är ju norska.

http://sydilla.se/produkter/finn/ottobre
Användarens profilbild
Av Ashe
Smultronbarn skrev:Nu verkar NeaNobells försäljning tagits över av Sydilla, men frågan är om man får tidningarna på svenska eller norska då? De verkar hålla till i Östersund, men tidningsbeskrivningarna är ju norska.

Butiksägaren är norska, men jag tror man får tidningen på svenska ändå.

Edit: Tidningen finns nog inte ens på norska.
Ashe skrev:
Smultronbarn skrev:Nu verkar NeaNobells försäljning tagits över av Sydilla, men frågan är om man får tidningarna på svenska eller norska då? De verkar hålla till i Östersund, men tidningsbeskrivningarna är ju norska.

Butiksägaren är norska, men jag tror man får tidningen på svenska ändå.

Edit: Tidningen finns nog inte ens på norska.
:lol: Där ser man vilken koll jag har på tidningen då. Tack för svar! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?