Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

I måndags sydde jag min första mössa (till Olivia egentligen men Sigrid fick testa):
Bild

och en till till Sigrid (av en klänning som fått en fläck som inte ville gå bort i tvätten):
Bild

Idag grävde jag fram fintyget från förrådet och sydde en mössa till Valter:
Bild

och till mig!
Bild

det blev även ett par byxor till Olivia:
Bild

och ett par till Holger (en remake av ett par gamla hängselbyxor som aldrig blev använda, tyget är ju ascoolt med ånglok):
Bild

och ett par matchande till Valters docka Trollan:
Bild
Senast redigerad av Helene den sön sep 18, 2011 00:15, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av rithelo
Superfint ju! :app:
Användarens profilbild
Av Fryle
Riktigt snyggt alltihop! :tumup:
Användarens profilbild
Av Helene
Det blev en till (som en sovande Holger fick prova):
Bild

Mönstret ritade jag av en mössa från little svali. (hon är ok med det) rekommenderar henne starkt, hon är jätteduktig!! (min blev lite knölig men jag ÄLSKAR tygerna!)
Användarens profilbild
Av Helene
och så har jag hunnit mudda två par byxor i samma plych som i mössan (rosa/rödrandig)
De är gamla och välanvända men fina (tjejerna fick dem när de var lika gamla som killarna är nu). Det ena paret hade ingen mudd alls och det andra hade en liten smal mudd så jag sydde på ordentliga muddar på båda så killarna kan ha dem lite längre.
Håller på att sy byxor till Holgers docka också.
Användarens profilbild
Av Helene
Bättre bild på Valters docka med de nya byxorna (med ÅNGLOK på, mycket viktigt!)

Bild

Och Holgers docka med nya byxor! (likadana som han har själv!)

Bild

(dockorna är bara 24 cm långa så det var väääldigt pilligt men jätteroligt! Vi får väl se om de få några tröjor nån dag)
Sh*t vad du har ångat på med symaskinen!
Underbara byxor! :love:

Men vart har ni köpt dockorna?! De var supersöta!
:vågen: Åh vad mycket fint du har gjort och alldeles ljuvliga tyger. Din tid verkar ha varit som min, började med en mössa å sen gick det av bara farten att kompisar ville ha så nu är man uppe i nästan tjugo... Å när jag ändå höll på vågade jag mig på att sy ett par byxor till F som sen blev ytterligare ett par och ett par till E. Har tom blivit så modig (tycker jag själv) att jag gör egna mönster, klurar på hur jag ska förfina och designa hehe Tänk vad lite egoboost genom en komplimang kan göra för en som knappt har sytt gardinlängder tidigare :P
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?