Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av fabriksmoln
Jag är vääldigt sugen på en vinröd gauze. Jag har inte sett någon, så jag antar att man får färga själv :hmm:
Så, vilken är bäst att färga på? Jag har en brun och två aubergine just nu, skulle helst inte färga den bruna iaf.
Vad använder man för färg? Eller borde jag köpa en röd gauze och färga mörkare :hmm:
Jag är total nybörjare, har aldrig färgat något förut :lol:
Användarens profilbild
Av camsch
Hmmm, är väldigt osäker på om auberginefärgad skulle kunna bli vinröd.... Lite beror det ju på om du vill ha en mörk eller ljus vinröd.
Från aubergine skulle jag i så fall testa att färga med klarröd (ev orangeröd) färg då grundfärgen är lite lilatonad.
Annars är det inte svårt att färga gauzar, de är 100 % bomull, men tråden som sjalen är fållad med kanske inte färgas.
Egentligen tror jag att det är smartare/lättare att köpa en röd/orange/naturfärgad gauze och färga rätt direkt istället.

Ang färg så brukar jag köpa Herdins (för att den finns i affären jag brukar handla...), och så ska man ha salt också vilket inte finns i paketet. Vilket vanligt salt som helst duger om det är billigare än det salt som säljs på den hyllan.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?