Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har lite dåliga bilder....nu ska vi se....

Bild
Broderiet, det är korsstygn på grön aidaväv, jag har gjort mönstret själv efter en bild på en tshirt jag hittade på nätet

Bild

Dålig och mörk bild på hela förklädet, tog det på kvällen jag sydde klart, packade och skickade på morgonen

Kul att du gillade det Smultronbarn :)

*inväntar applåder* 8)
Lojse skrev::app: :app: :app: :app: :app: :app:
den iden kommer jag att snooo.. helt skamlöst!
vill du ha mönstret?
har det på datorn :)

finns ett program som heter kg-chart, har ett mönster till det :) :tumup:
Teenage Ninja Hero Turtels.... (nynnar lite när jag lagar mat). 8) :hjarta:

Edit: ja, jag råkade snöa in på den tecknade varianten för mååånga år sedan nu... :fnissa:
Ellasario skrev:
Lojse skrev:juste en bild på min nya kärlek!
Bild
snyggt! =)
Tack säger jag som har sytt :rodna:
camsch skrev:
Ellasario skrev:
Lojse skrev:juste en bild på min nya kärlek!
Bild
snyggt! =)
Tack säger jag som har sytt :rodna:
Väldigt snyggt, men oj vad mycket kantband säger jag som tycker det är tråkigt att sy kantband. :roll:
Grönöga skrev:
Ellasario skrev:Jag har fortfarande inte fått något.. :( hoppas det inte är borta :s
:shock: Men, jag skickade det ju för två veckor sen! trodde bara du inte haft tid att skriva om det eller något.. Fan vad tråkigt :(
ååååh =( =(
tog du någon bild då?
skrev du avsändare?
Fryle skrev:...

Väldigt snyggt, men oj vad mycket kantband säger jag som tycker det är tråkigt att sy kantband. :roll:
Och jag sydde även 2 barnförkläden som också var bandkantade så det gick åt några meter :lol:
Det gick rätt fort, det är ju vaxduk som kantats. Men inte så fint som jag skulle velat, har aldrig kantat något förut...
camsch skrev:
Fryle skrev:...

Och jag sydde även 2 barnförkläden som också var bandkantade så det gick åt några meter :lol:
Det gick rätt fort, det är ju vaxduk som kantats. Men inte så fint som jag skulle velat, har aldrig kantat något förut...
juste barnförklädena ville sonen inte posa för..jag tycker att de ser sketa fint ut.. jag har inte ställt mig med lupp och granskat varenda stygn :lol:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?