Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asia
:love:
Användarens profilbild
Av puppan
Underbar!
Användarens profilbild
Av yonohanna
MEN så fin!!
Guu va supergullig! De brast jag ut o visade min man, o han säger JA verkligen!! Jättefin :loving:
Nu inspirerade du mej stort!!
Vill du ge mej lite info om kursen tro? :)
Användarens profilbild
Av melon
Tack så snälla kommentarer :loving: Ponyo, du får mig alltid att rodna :rodna:

Om ni söker på Fröken skicklig så hittar ni hennes blogg. Jag kan varmt rekommendera distanskursen, väldigt ingående och detaljerade filmer och personlig feed back. Hon har antytt att det är ganska högt tempo på helgkurserna och svårt att hinna med att göra om och göra rätt när något blir fel. Hon är så mysig också, skriver mycket om saker runtomkring som ljus, kakor och lukter, hon vill att det ska vara mysigt att skapa en docka.
Av Vinterhumlan
melon skrev:Tack så snälla kommentarer :loving: Ponyo, du får mig alltid att rodna :rodna:

Om ni söker på Fröken skicklig så hittar ni hennes blogg. Jag kan varmt rekommendera distanskursen, väldigt ingående och detaljerade filmer och personlig feed back. Hon har antytt att det är ganska högt tempo på helgkurserna och svårt att hinna med att göra om och göra rätt när något blir fel. Hon är så mysig också, skriver mycket om saker runtomkring som ljus, kakor och lukter, hon vill att det ska vara mysigt att skapa en docka.
Nu har jag ju inte gått distanskursen utan istället gått helgkursen vid två tillfällen (och har därmed sytt två dockor). Det är ett rasande tempo och Juliane är noggrann - något som man själv gärna tullar på när ögonen går i kors och fingrarna gör ont - men det är det värt! Det är väldigt kul att höra att e-kursen är så uppskattad och att den är mysig. Otroligt att hon lyckas förmedla sånt även över internet!
Användarens profilbild
Av melon
Vinterhumlan skrev:
melon skrev:Tack så snälla kommentarer :loving: Ponyo, du får mig alltid att rodna :rodna:

Nu har jag ju inte gått distanskursen utan istället gått helgkursen vid två tillfällen (och har därmed sytt två dockor). Det är ett rasande tempo och Juliane är noggrann - något som man själv gärna tullar på när ögonen går i kors och fingrarna gör ont - men det är det värt! Det är väldigt kul att höra att e-kursen är så uppskattad och att den är mysig. Otroligt att hon lyckas förmedla sånt även över internet!
Ja, hon är verkligen noggrann!

Fördelen med distanskurs är att man (nästan) kan göra allt i eget tempo. Jag hinner tänka efter, planera, känna efter och komma ihåg. Men jag saknar omgänget, att skratta och svära ihop. Jag inspireras mycket av andras arbete och de andra har varit lite dåliga på att ladda upp foton. Men så är det ju med allt, det finns fördelar och nackdelar och man får välja det bästa. :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?