Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Lee-nah skrev:Vad gör ni med huvustödet på en oergo?

Finns det nåt sådär uppenbart som jag missat, har ni kommit på en egen lösning, eller låter ni det bara hänga?

*nyfiken* =)
Oh, vilket klockrent namn! :app:

Har ingen oergo, men har haft en ergo, och då lät jag huvudstödet hänga bara, alt. att jag då hade det uppfällt i användning.
CrazyMagpie skrev:
Lee-nah skrev:Vad gör ni med huvustödet på en oergo?

Finns det nåt sådär uppenbart som jag missat, har ni kommit på en egen lösning, eller låter ni det bara hänga?

*nyfiken* =)
Oh, vilket klockrent namn! :app:

Har ingen oergo, men har haft en ergo, och då lät jag huvudstödet hänga bara, alt. att jag då hade det uppfällt i användning.
Ja jag gillar också det namnet =) (Jag sätter o framför allt man kan typ =)

Ok. Jag vet inte om ergo har ficka eller inte eller om den sitter fast. Men gör den det är det ju samma problem som på oergon...

Jag tar huvudstödet och drar över hela sittdelen och stoppar ner remmarna innanför midjebältet. Har funderat på att sy på en panel av nåt slag för det skulle kunna bli snyggt. Men har inte orkat bry mig. Har selen mest för att kunna låna ut och värva sjalare =)
fjällrävsmamma skrev:stoppar ner det i fickan på framsidan :) men det är då på ergo. Visst har oerfo samma ficka?
Fickan har nog ingen öppning uppåt. Bara dragkedja på sidan. Inte särskilt snyggt att proppa in den där =)

Fast jag har inte min oergo här. Den är utlånad..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?