Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av moggleif
Barnvagn ja, påminner mig om den gången vi använde vagnen i somras där vi bor. Gick förbi restaurangerna med massa folk på uteserveringarna. En servitris som känner igen oss ser oss och utbrister så alla hör. "Har ni vagn? Det trodde jag inte!" Så kan det gå. Då var hen 14 månader...
Användarens profilbild
Av Kileane
Fick en fin kommentar idag av en trevlig tant nere på stan när jag bar lillan i min Anna:

"men så ljuvligt att man kan ha dem så! Så får man båda händerna fria också! Får jag kika lite på henne?"
:D
Av FruFrid
Häromdagen bar jag som vanligt S på ryggen medan jag körde killarna i tvillingvagn.
En tant som gick lite bakom mig sa med en sur/butter ton:
-Orkar man verkligen hålla på sådär?

Jag vände mig om och sa med ett leende:
-Åh, det går så bra.

Då blev hon mildare och ville hälsa på alla barnen och småprata lite :wink:
Användarens profilbild
Av Mosan
FruFrid skrev:Häromdagen bar jag som vanligt S på ryggen medan jag körde killarna i tvillingvagn.

-Åh, det går så bra.

:tumup:
Hur hade hon tänkt sig att det skulle gå med tre barn. :hmm:
Av FruFrid
Mosan skrev:
FruFrid skrev:Häromdagen bar jag som vanligt S på ryggen medan jag körde killarna i tvillingvagn.

-Åh, det går så bra.

:tumup:
Hur hade hon tänkt sig att det skulle gå med tre barn. :hmm:
Kanske skulle ha frågat henne om hon kände till något alternativ :wink: :tumup:
Av cristina
Jag får dagligen positiva kommentarer om sjalandet, men då bor jag på en turistort också :D

Den bästa/roligaste kommentaren fick vi för sa ett år sedan när sonen var pyttis. Sambon hade honom i sjal på magen, under jackan. Vi var hos slaktarn och stod och surrade lite med honom när han (slaktarn) plötsligt sätter fingret för munnen och säger "schhh" sedan sätter han handen bakom örat och spejar runt i butiken. Sedan tittar han lite generad på oss "Ni får inte tro att jag är knäpp men jag hör hela tiden en baby" :Hahaa:
Användarens profilbild
Av sofin
cristina skrev:Jag får dagligen positiva kommentarer om sjalandet, men då bor jag på en turistort också :D

Den bästa/roligaste kommentaren fick vi för sa ett år sedan när sonen var pyttis. Sambon hade honom i sjal på magen, under jackan. Vi var hos slaktarn och stod och surrade lite med honom när han (slaktarn) plötsligt sätter fingret för munnen och säger "schhh" sedan sätter han handen bakom örat och spejar runt i butiken. Sedan tittar han lite generad på oss "Ni får inte tro att jag är knäpp men jag hör hela tiden en baby" :Hahaa:
:Hahaa: Haha!! Vad lättad han måste ha blivit när han fick reda på att det verkligen VAR en baby där inne också :D

Förresten var vi ute i skogen och plockade svamp igår och jag vet inte hur många gånger jag tänkte att jag nog hade bangat svampplockningen om jag inte haft ett bärdon som funkade på ryggen. Alltså man kan ju varken bära barnet på armen hela tiden och man kan ju VERKLIGEN inte putta vagn i granskogen!
Användarens profilbild
Av namera
Bekymrad kvinna på stan: "Men du... är inte bebisen less på att bli buren efter 9 månader i magen?"

Jag valde att se det som ren humor. "Jo, gud så dum jag varit, naturligtvis har han legat därinne och bara längtat efter att bli rullad i en vagn." Sa jag inte, fast det borde jag väl ha gjort. :wink:
Av Feber
namera skrev:Bekymrad kvinna på stan: "Men du... är inte bebisen less på att bli buren efter 9 månader i magen?"

Jag valde att se det som ren humor. "Jo, gud så dum jag varit, naturligtvis har han legat därinne och bara längtat efter att bli rullad i en vagn." Sa jag inte, fast det borde jag väl ha gjort. :wink:
chicaboom skrev:Fyllo på stan när jag hade A på ryggen: "Har du ingen piska så du kan få lite fart på mamma?"
:Hahaa: på båda.
Användarens profilbild
Av HPe
KATARINA skrev:
chicaboom skrev:Fyllo på stan när jag hade A på ryggen: "Har du ingen piska så du kan få lite fart på mamma?"
:lol: Den var nog faktiskt roligast hittills.

:iagree: :Hahaa: :app:
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 37

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?