Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tiz
Hur menar dù? Lossa dem helt? Jag knäpper aldrig upp om det är så du menar. Jag lossar bara på dem när jag tar den av mig. Men remmen över bröstet måste man ju knäppa upp förstås.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ja jag funderar oxå lite på hur du menar.
Knäppa upp axelbanden gör jag aldrig. Men dom måste ju vara reglerbara så där drar man åt å sen när man ska lyfta ur honom så släpper man efter så dom blir lösa.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
När jag bär på magen knäpper jag i princip inte upp något alls, inte ens bröstremmen. Lossar på axelremmarna bara.

För att få på den på ryggen så måste man öppna bröstspännet.
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag menar knäppa upp helt, det är ju trotts allt spännen på som GÅR att knäppa upp hlet, och om det nu är så at de finns där funderar jag på vad de fuller för funktion?annars kan man ju lika gärna ha vanliga "spännegrejjer" som är på vanliga ryggsäckar? skulle fuinka lika bra alltså? (förutom att det då inte går att använda den på höften va?)
Användarens profilbild
Av Anso
Mi använder sin Ergo med korsade axelband oc då måse hon kmäppa upp dem. Annars är det väl bara när man ska ha Ergon på höften om hag har fattat rätt. Patapumen går väl inte att knäppa upp? Inte på den jag hade i alla fall.
Användarens profilbild
Av Panakeia
går det korsa banden på ergo? är inte de axelremmarna svängda? (ser ut så på bilder)
Användarens profilbild
Av Kusmi
Sandra skrev:går det korsa banden på ergo? är inte de axelremmarna svängda? (ser ut så på bilder)
Ergobanden går att korsa på den nya alltså!
Användarens profilbild
Av mammahappy
På min patapum går det inte att knäppa upp axelremmarna.
Inte vad jag har kunnat se i alla fall. Har inte hunnit använda den så många gånger än.
Användarens profilbild
Av Tiz
Funktionen finns inte på patapumen. Där är det vanliga "ryggsäcksspännen".
Användarens profilbild
Av Anso
Fru Längtan skrev:
Sandra skrev:går det korsa banden på ergo? är inte de axelremmarna svängda? (ser ut så på bilder)
Ergobanden går att korsa på den nya alltså!
Det är Mis egen uppfinning så att säga och inget som tillverkaren har tänkt sig kanske men enligt Mi så går det bra.
Användarens profilbild
Av Helen
På nya Ergo kan du knäppa om den och använda att bära på höften. Därför är de uppknäppbara.
Det är svårt att beskriva, men man knäpper den ena runt sig och den andra över axeln i kors.

Jag tror det finns bilder på det här på sjalbarn, annars finns det bilder hos mig på Ergosidan.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?