Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Man kan ju sy "falsk cover-söm" genom att vika tyget och sedan vilka upp det, då vill man ju inte ha kniven aktiv om man skulle sy för nära. Jag har bara flyttat undan kniven på min förra för att det var lättare att komma åt och smörja och när den skulle bytas. Den nya har jag inte hunnit skita ner eller slöa :wink:
glis skrev:Man kan ju sy "falsk cover-söm" genom att vika tyget och sedan vilka upp det, då vill man ju inte ha kniven aktiv om man skulle sy för nära. Jag har bara flyttat undan kniven på min förra för att det var lättare att komma åt och smörja och när den skulle bytas. Den nya har jag inte hunnit skita ner eller slöa :wink:
Hur då? Om jag viker tyget så sys det väl ihop? Men det låter ju trevligt om det går! :hmm:
karro54 skrev:
glis skrev:Man kan ju sy "falsk cover-söm" genom att vika tyget och sedan vilka upp det, då vill man ju inte ha kniven aktiv om man skulle sy för nära. Jag har bara flyttat undan kniven på min förra för att det var lättare att komma åt och smörja och när den skulle bytas. Den nya har jag inte hunnit skita ner eller slöa :wink:
Hur då? Om jag viker tyget så sys det väl ihop? Men det låter ju trevligt om det går! :hmm:
Tja, jag provade inte, men tricket är att man har så pass låg trådspänning att man kan "vika isär" tyget efteråt. Då får man den vanliga OL-sömmen på rätan och på baksidan får man |||||||||||||| men som sagt, jag har inte provat.
glis skrev:
karro54 skrev:
Tja, jag provade inte, men tricket är att man har så pass låg trådspänning att man kan "vika isär" tyget efteråt. Då får man den vanliga OL-sömmen på rätan och på baksidan får man |||||||||||||| men som sagt, jag har inte provat.
Det måste jag prova! Men det måste ju bli olika trådspänning på olika trådar... Undrar om det finns något skrivet, får googla imorgon tror jag. Nu ska jag sova...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?