Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag är på jakt efter lite nytt sånt, det gamla minns jag inte var jag köpt.

Jag har kollat på det hos Kameleontdesign och undrar lite över hur färgerna är, är de så bleka som på bilden?

Gärna tips på interlock också! Bara raka ränder är av intresse :D
Här till exempel: http://butik.kameleontdesign.se/tyger/v ... agsrandig/ :D

Lägger till: Hm, nu läste jag ordentligt vad du skrev... Jag har bara köpt interlock tidigare och den var inte blek i färgerna tyckte jag. Betydligt klarare än på bilderna på hemsidan och som jag förstår ska de väl velouren och interlocken vara likadana i färgen.
Senast redigerad av idamlolsson den fre sep 02, 2011 20:06, redigerad totalt 1 gånger.
Jag har köpt velouren från Kameliont design och den är klar och fin i färgerna! Inte alls dassiga och matta som på bilden. Tror att hon helt enkelt fått en dålig bild på färgerna. Velouren har hållt sig superfin i tvätten också. Däremot vet jag inte hur det är med interlocken, men dom interlocktyg jag har köpt därifrån har hållit färg bra i tvätten.
silent_angel skrev:Jag har köpt velouren från Kameliont design och den är klar och fin i färgerna! Inte alls dassiga och matta som på bilden. Tror att hon helt enkelt fått en dålig bild på färgerna. Velouren har hållt sig superfin i tvätten också. Däremot vet jag inte hur det är med interlocken, men dom interlocktyg jag har köpt därifrån har hållit färg bra i tvätten.
Det låter ju bra :D Jag har köpt orange strechfrotté därifrån tidigare och den var minst sagt neonorange :Hahaa:
Ms Morrison skrev:
zandrama skrev:Kalikå tror jag har smalrandig regnbågsfärgad velour.
Det är den jag har haft förut! Vet du var deras tyger säljs? Hittar inget om tyger på deras hemsida.
Gissningsvis på Kalikå vid Skanstull eller Österlånggatan i Gamla Stan. Även Krabat (på Kungsgatan) kan ha.
Mjuka Tygers randiga interlock håller färgen bra, men blir tyvärr nopprig väldigt fort, det är i alla fall min upplevelse, men då är jag inte ett jättestort fan av interlock utan föredrar jersey med lycra.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?