Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av wonder woman
Vilken är din favoritsjal? Vad är det som är så fantastiskt bra med den och hur stort är barnet du bär? Detta skulle jag väldigt gärna vilja veta eftersom själv söker jag fortfarande efter "sjalen med stort S" och tänker att finfina tips får jag bäst här :) ..
Av Enid
Jag har två favoriter Zara Orginal färgad Olivgrön/Skogsgrön och EasyCare Orange.

Ingen av dom hade kunnat vara favoriter om jag inte älskat färgen! Jag har burit o många sjalar som varit ursköna, gosiga och mjuka men som ändå inte känts rätt (bla andra Zaror och andra EasyCare).

Men det är mer än bara färgen såklart! De avlastar bra, de är mjuka och sköna, de har en skön struktur i tyget och de är lätta att knyta.

För mig måste det stämma både med färg och nyans likväl som med själva känslan i sjalen och att den är lätt att knyta så den känns skön och avlastar rätt.
Av Sofie
Älskar min didymos ellips bomull/cashmere/siden till nyfödisgos :loving:
Min didymos indio m bomull/siden som jag färgat grön är också väldigt najs!
Men nu med en snart två-åring som knappt vill bli buren är det min svartvita Storchenwiege Leo som oftast kommer fram, den har fantastisk avlastning och känns som den skulle överleva kärnvapenkrig :lol:
Av sjaltokan
Och jag gillar INTE zara :mrgreen:

Smaken är som baken. Välj den du tycker är snyggast.
Jag gillar sjalar med glid, dolcino, easycare, jag har en tunn natibaby.

Bara de sjalar jag gillar uteseendemässigt får bo kvar här..
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Jag gillar mina Dolcinosjalar bäst när det gäller lättknutenhet och avlastning. Jag har Dolcino Jamaica och Dolcino Capri och gillar Jamaican bäst färgmässigt. Jag önskar mig en Dolcino Kuba eller en Dolcino Korfu att bära nästa barn i.
Användarens profilbild
Av yonohanna
En riktigt ingosad easycare :heart:
Användarens profilbild
Av Mårbacka
Här kommer ytterligare en Zara-älskare, har en natur som fortfarande slår allt annat jag testat!
Av wonder woman
Roligt med lite tips om andras personliga favoriter! Jag har burit i Looma Sino, Hoppediz och MaM Eco och väntar nu på en Didymos, som jag iof aldrig testat men när jag sett den på andra blir jag lite kär, den ser så härligt ut! Kanske man skulle testa en Zara också, verkar vara en favorit hos många :) Roligt hursom med lite sjalinspiration, tack!
Användarens profilbild
Av semla
Jag älskar min girasol amitola! Det är min första egna vävda sjal och jag har många gånger tänkt att det skulle vara kul att prova något annat också, men ingen annan sjal är lika fin som amitolan så det blir aldrig av :lol: dessutom är den mjuk och go och avlastar perfekt!

Mitt bästa tips är därför att leta upp den sjal du tycker är allra snyggast och köpa den. :tumup: Även om den är jättedyr sparar man mycket på att inte kunna hitta nån som är finare :wink:
Användarens profilbild
Av Bebile74
Just nu är det Vatanai Chartres för lilpojken den är så skön bära med tunn smidigt avlastar bra och den är så snygg också. Tösen bär jag i Oscha slings 50% linne 50% bomull avlastar kanon och så är dem färgade för hand. :heart:
Användarens profilbild
Av Majaå
thowida skrev:Och jag gillar INTE zara :mrgreen:

Smaken är som baken. Välj den du tycker är snyggast.
Jag gillar sjalar med glid, dolcino, easycare, jag har en tunn natibaby.

Bara de sjalar jag gillar uteseendemässigt får bo kvar här..
Och jag gillar Zara just för att den inte glider - den sitter i evighet när du knutit den. Smaken är verkligen olika...
Av astekl07
Jag är lite kluven till min Zara, får man till knytningen är den bra, men jag har börjat irritera mig på de långa sneda ändarna (svårt att spänna om hela sjalen inte är med i knuten) och att den inte glider. Just nu gillar jag faktiskt min vanliga hoppe bättre gällande knytegenskaper, dessutom är den lilla fickan rätt bra. Däremot älskar jag färgen på min Zara Caffee, skönt att inte behöva se ut som en vandrande markis. Så det blir oftast Zaran som i ärlighetens namn inte är lika inkörd och kanske kommer bli bättre med tiden.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?