Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elsa
Så här blev Aviatrixen.
Bild
(Lite stor på dockan, men man ser ju ungefär hur den ser ut.)
Användarens profilbild
Av Elsa
Juliusdotter skrev:
Smultronbarn skrev:Jag har stickat en "toppluva" i vitt garn nu, med mönster från en Dropstidning. :D

Skulle försöka mig på en babyhjälm från samma tidning igår... :roll: Men så många stickmarkörer (7) och ökningar och minskningar omvartannat så jag gav upp. Ska leta upp andra mönster nu! :tumup:
Har skrivit om pickles mössan till svenska om du skulle vilja pröva den.
Jag tar också gärna emot översättningen om det går för sig! :D
Av Smultronbarn
Elsa skrev:
Juliusdotter skrev:
Smultronbarn skrev:Jag har stickat en "toppluva" i vitt garn nu, med mönster från en Dropstidning. :D

Skulle försöka mig på en babyhjälm från samma tidning igår... :roll: Men så många stickmarkörer (7) och ökningar och minskningar omvartannat så jag gav upp. Ska leta upp andra mönster nu! :tumup:
Har skrivit om pickles mössan till svenska om du skulle vilja pröva den.
Jag tar också gärna emot översättningen om det går för sig! :D
Ja tack, jag vill gärna prova den jag med! :tumup:
Användarens profilbild
Av Empatikan

Jag tror du menar det mönstret som jag gett mig på... Det var inte så krångligt trots allt så det har jag tagit mig igenom! :tumup: Är dock sugen på att prova ett annat mönster nu och få till en till...
Av Smultronbarn
Empatikan skrev:

Jag tror du menar det mönstret som jag gett mig på... Det var inte så krångligt trots allt så det har jag tagit mig igenom! :tumup: Är dock sugen på att prova ett annat mönster nu och få till en till...
Hurra för dig som klarade det! :vågen:
För mig...njae... :? Tyckte det blev för virrigt med vartannat och vart fjärde huller om buller. Och så blev det fel maskantal i slutändan ändå trots att jag försökte göra rätt... :roll: Jag är inte så van att sticka efter mönster som kanske märks. :lol:
Användarens profilbild
Av ellla
ellla skrev:Det ligger fem-sex mössor här nu :)

Skulle det inte vara kul att lämna dem gemensamt? Är det nån som känner sig manad?
Kanske en dålig ide :)
Jag skickar själv :)
Av Smultronbarn
ellla skrev:
ellla skrev:Det ligger fem-sex mössor här nu :)

Skulle det inte vara kul att lämna dem gemensamt? Är det nån som känner sig manad?
Kanske en dålig ide :)
Jag skickar själv :)
Tycker att det är en bra idé! :tumup: Bara lite svår att administrera kanske? :hmm:

Men hur gör ni, skriver ni att mössorna kommer från er själva eller från Sjalbarn?
Användarens profilbild
Av MuuM
Kanske dags att skicka mössorna också... Hur var det, skulle man säga att de var från Sjalbarn?
Av Smultronbarn
MuuM skrev:Kanske dags att skicka mössorna också... Hur var det, skulle man säga att de var från Sjalbarn?
Jag har två klara som jag tänkte skicka (och håller på med en tredje). Skriver nog att jag fått tipset från Sjalbarn. Eller hur gör ni andra?
Användarens profilbild
Av MuuM
Skickar mina tre mössor imorgon.
Av Britt
Jag ska göra klart den tredje idag och sedan ska jag skicka jag med! Det blev en för varje barn jag har.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?