Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nettelbarn
Det diskuteras lite i tidningar om vilka babyprodukter kungahuset kommer att välja, eftersom det kommer boosta försäljning för dessa företag. Svenska märken nämns som självklara eftersom kungahuset är ambassdörer för Sverige. Ska de ha en Brio-barnvagn? En Babybjörn att bära i? Ja, sådana frågor ställs.

Men det vore förstås bra för sjalandet i Sverige (Europa/världen?) om det blev ett kungligt sjalbarn!

Vilka svenska sjalar och selar skulle du vilja se blev uppmärksammade på det här sättet?
Användarens profilbild
Av HannaGerda
Christer Romson Lande skrev:En serfimerblå ringsjal förstås! Om det nu inte funkar att bära i det riktiga serafimerbandet…
Hon kanske kan använda det som något slags bultband?
Av Enid
I representationskläderna blir det nog svårt att bära men en ringsjal kan nog fungera när det kniper. Privat kanske en Sino, stilren och hög kvalitet.

Jag får för mig att de är mer en Emmaljunga-familj, vagnar med smalare hjulbredd och lägre vikt än Brio :wink: .

Självklart val på fritiden är ju Boob-tröjor :tumup: . Men hon har en lång överkropp så kanske är de för korta i modellen och går bort? Jag tycker Maria Sjöden och kvinnan bakom Boob ska gå ihop och göra bekväma, amnings- och bärvänliga representationsdräkter åt henne :tumup: .
Tror ni man kan skriva ett brev och föreslå det :hide: . "Ööh, hej, jag var sömmerskorna och sydde åt dig för x antal år sedan och jag har några förslag nu inför bebistiden..." :hide:
Användarens profilbild
Av jenn79
[quote="Enid"]I representationskläderna blir det nog svårt att bära men en ringsjal kan nog fungera när det kniper. Privat kanske en Sino, stilren och hög kvalitet.

Jag får för mig att de är mer en Emmaljunga-familj, vagnar med smalare hjulbredd och lägre vikt än Brio :wink: .

Självklart val på fritiden är ju Boob-tröjor :tumup: . Men hon har en lång överkropp så kanske är de för korta i modellen och går bort? Jag tycker Maria Sjöden och kvinnan bakom Boob ska gå ihop och göra bekväma, amnings- och bärvänliga representationsdräkter åt henne :tumup: .
Tror ni man kan skriva ett brev och föreslå det :hide: . "Ööh, hej, jag var sömmerskorna och sydde åt dig för x antal år sedan och jag har några förslag nu inför bebistiden..." :hide: [/quote]

Klart du ska :vågen:
Användarens profilbild
Av jenn79
nettelbarn skrev:
Christer Romson Lande skrev:En serfimerblå ringsjal förstås! Om det nu inte funkar att bära i det riktiga serafimerbandet…
:app:
:lol: :app:
Användarens profilbild
Av solanna
Jag tycker också att Looma Sino och Ringo kunde vara bra åt Victoria. Visst finns de i någon snygg blå färg, typ blåsippa eller så? Men jag tror som sagt att BabyBjörn ligger bra till tyvärr i och med att det är ett sådant etablerat svenskt märke :-( Hoppas att hon väljer en hyfsat ergonomisk sele iaf och inte den gamla vanliga original-varianten.
Användarens profilbild
Av hörnsten
Enid skrev:
Stämmer det att Emmaljunga är den enda svensktillverkade barnvagnen så borde valet vara självklart.
Av FiaLisa
Den mörkblåa storken borde hon ha. Den är så himla stilig. En sån skulle hon ha till bebisen... i alla fall när hen blir lite äldre. Det kanske är bökigt med vävd sjal till en nyföding. Jag vet inte..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?