Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

melon skrev:Tass!

Jag vill göra alla julklappar, det är så roligt! Menni mitten av december brykar jag få inse att jag inte hinner :wink: De fyra barnen i släkten ska få varsin docka (typ waldorf). Pappa har önskat sig en likadan broderad slips som min bror fick ifjol. Men sen vill jag göra nåt ihop med barnen :hmm:
Jag funderar på att trycka tröjor med barnen. Tycker lilla a gör så fina
exiteme: Åh den där sjalen är så fin! Den ska jag göra till mig själv tror jag, stolpar är mitt favoritsätt att virka. :tumup:

knyttet: Vilka jättefina tröjor, nu blev jag med sugen på att låta barnen rita med klorin. En julklapp till morfar tror jag minsann.

Jag har suttit och läst igenom jultrådarna från föregående år och noterat lite idéer. Bl a cerat, necessär, kryddsalt.
Användarens profilbild
Av Helma
Kollade in förra årets tråd och blev inspirerad. Det finns ju tid än :D så jag ska göra ärtpåsar till barnen och deras kusiner. Sedan blir det nog foton på barnen till far- och morföräldrar. Enkelt är bra :D
Användarens profilbild
Av jazoo
Ja, nu när jag är student finns det ingen stot julklappsbudget, så hempysslat känns helt rätt. Till far- och morföräldrar tänker jag att det är extra kul med sånt som kidsen varit med och pysslat. Och så har vi jättemycket äpplen, så några fina burkar med äpplemos blir det nog. Men rutigt tyg över locket, det är så fint.
Användarens profilbild
Av Wickz
Knyttet & K skrev:
melon skrev:Tass!

Jag vill göra alla julklappar, det är så roligt! Menni mitten av december brykar jag få inse att jag inte hinner :wink: De fyra barnen i släkten ska få varsin docka (typ waldorf). Pappa har önskat sig en likadan broderad slips som min bror fick ifjol. Men sen vill jag göra nåt ihop med barnen :hmm:
Jag funderar på att trycka tröjor med barnen. Tycker lilla a gör så fina
Ja de var jätte fina! Vad bör man använda för något? Två sådana borde det bli som jag och dottern kan göra, vet två jag tror skulle uppskatta det rätt mycket.
Jag börjar komma igång lite så smått med julklappstillverkningen. Jag har sytt en vetepåse och en lite kalikåkanin.
Jag och stora killen har gjort skålar i ungnen av gamla venylplattor som vi ska använda till att göra julkorgar. Jag har också inhandlat porslin- och keramik-färg som det ska målas på div porslin. Sen så håller vi på att tillverka snurror och sländor av pärlplator och ätpinne. Ärtor till ärtpåsar är inhandlade.

Funderar på om det är någon som har sett något riktigt snyggt sätt att göra presentkort på. Jag gillar att skrappa har dåligt med pengar eftersom jag pluggar och jag har en massageutbildning så några presentkort borde bli uppskattat (även om de flesta av mina släktingar tycker att jag ska massera gratis och alltid och kanske tycker att jag ger bort en självklarhet, så därför vill jag göra mig lite mer besvär med själva kortet)
Användarens profilbild
Av melon
yonohanna skrev:
melon skrev:Fina sockerbitar ska barnen och jag göra! :app: Blir ju jättefint att stoppa i små glasburkar och ge bort.

Bild
Bild och beskrivning
Meeeelon va fint!!!
Nu blev jag glad :D tack för underbart tips!
Eller hur, jag blev också jätteglad när jag såg dem! Och det är de perfekta julpysslet; barnen kan vara med och det blir en fin personlig gåva att ge till vemsomhelst, typ alla använder ju socker. Om inte annat är de fina att ha i burk :wink:
Användarens profilbild
Av puppan
Jag har helt kommit av mig :roll:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 20
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?