Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag vill nog göra en del klappar själv, men kommer knappast hinna till alla.

Jag är skyldig mamma ett par tofflor, så det ska hon få, tillsammans med nåt annat. Grytlappar kanske? Hennes är så sjukt äckliga.
Syrran bor i Luleå och behöver nog nåt varmt, sockor, tofflor eller vantar kanske. Dessutom har hon precis flyttat hemifrån, så hon lär ju behöva saker till hemmet även om det bara är en studentlya.
Sen är det pappa, broren, mammas man, svärmor, svärfar med sambo, 3 svägerskor, en drös blandade "barn" (från 4-21 år). Nä, alla får inte egentillverkade julklappar, men några får det nog.
Ms Morrison skrev:Jag och mina barn ska göra såna julgranskulor som de har gjort i StoffoStilkatalogen. Den läser min femåring till gonattsaga och har satt små kryss på allt hon vill ha :loving:
:heart: Tror jag måste sno den idén, och ge bort till farmor och farfar :heart:
Här blir det en del stickade presenter i år. :tumup: Mamma ska få en sjal, min syster ska få handledsvärmare eller torgvantar, och...ja längre än så räcker inte planerna ännu. 8)
Användarens profilbild
Av melon
Tass!

Jag vill göra alla julklappar, det är så roligt! Menni mitten av december brykar jag få inse att jag inte hinner :wink: De fyra barnen i släkten ska få varsin docka (typ waldorf). Pappa har önskat sig en likadan broderad slips som min bror fick ifjol. Men sen vill jag göra nåt ihop med barnen :hmm:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 20
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?