Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Jodå. Det går. Ellen är så himla snabb och efter att ha fått jaga henne genom en affär iförd endast bh och långbyxor så provar jag numera bara kläder då jag fortfarande kan ha kvar henne på ryggen.

Idag provade vi jeans och det gick fin-fint. 25% rabatt var det också, så det fick bli TVÅ par. Strumpor behövde man inte prova, så de gick också bra att handla. Skor funkar också.

Hmmm. Är det DÄRFÖR som det är så tomt på tröjor i garderoben?? Och underkläder...

Fast, då är det ju tur att man har en supergullig man som kom hem med inte mindre än 6 tröjor häromdagen. :heart: Han hade shoppat i USA. Förra gången så hade han med sig ÄNNU fler tröjor OCH underkläder. Han vet storleken och tycker att det är kul att shoppa... :heart:

//Kaja
Användarens profilbild
Av Fine
Härligt!

Jag tycker sjal funkar i nästan alla lägen, men just prova tröjor är förstås knepigt. :D
Användarens profilbild
Av Helena
Skor har jag provat med Saga på ryggen. :D
Dock aldrig byxor, men jag brukar gå på toa när hon sitter på ryggen och sover och det är väl lite sak samma, lite besvärligt, men jag knäpper upp midjebältet på becon, så funkar det. Men det kanske är lite trångt i en provhytt, man får ta en affär med stora provhytter då. :D
Användarens profilbild
Av Annika80
Byxor och skor är oftast det enda jag behöver prova i affären (ofta är benlängden för kort för mig) och det funkar ju med barn både bak och fram)
BH och tröjor däremot kan vara svårare, men tröjor kan jag ofta måtta och se så de passar i ärmlängd.

Innan jag hittade SB har jag minsann fått jaga en busig kille som smet mellan provrummets väggar och dök upp hos nån annan avklädd tjej :shock: :oops:
Användarens profilbild
Av SannaM
Även jag har jagat illtert krypande bebis :tutte: som smidigt tar sig under provrumsväggar. Man hittar honom genom att följa de chockade utropen från damer i de andra båsen :oops: ...Vilken idiotkonstruktion! Är den tänkt att hindra snatteri eller är det bara billigare att bygga så? Har i alla fall helt slutat prova på stan. Jag köper hem allt jag öht kan tänka mig, sen lämnar jag tillbaka det som inte passar. Det blir 2 vändor till stan men absolut mer tidseffektivt.
Användarens profilbild
Av Kaja
Apelsin skrev:
Fast, då är det ju tur att man har en supergullig man som kom hem med inte mindre än 6 tröjor häromdagen. Han hade shoppat i USA. Förra gången så hade han med sig ÄNNU fler tröjor OCH underkläder. Han vet storleken och tycker att det är kul att shoppa...
Han kan få prata med min man :wink:
Tja. Din man har säkert några andra trevliga egenskaper i stället!!

//Kaja
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Vilken man :shock: :heart:

Jag brukar chansa på tröjorna och prova hemma sen istället...
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
härligt! försökte prova stuprörsjeans med en 10månaders på magen i fredags, det gick inge vidare! hade jag haft henne på ryggen hade det säkert gått mycket bättre, men jag orkade inte knyta om..... sp jag fick bli utan byxor =)
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Jag provar numera i princip allt hemma. Enklast så......
Användarens profilbild
Av bani
Kaja skrev:efter att ha fått jaga henne genom en affär iförd endast bh och långbyxor
:rofl:

Ja, det är nog lättare än att ha barnet på magen i alla fall. Svor för mig själv när jag en dag tänkte prova kläder och inte tagit med mig vagn... :roll: Vad gulligt av din man att handla åt dig!
Användarens profilbild
Av lillvilda
jo det går men är krångligt att prova kläder med sjal men har ni provat med vagn?? Det är ännu krångligare för vagnen går ju inte in i provhytten ibland inte ens in så man kan ställa den utanför och man lämnar ju inte gärna vagnen å ungen en bit ut i butiken för att prova kläder inne i provhytten för det känns stressande. Så det ultimata är nog att prova hemma eller ha med sällskap som passar barnet. Än så länge har lillen varit så liten så han somnat i mei taien när vi varit på stan så då har jag knytit ner honom i provhytten lagt honom på golvet på mei taien och provat å knytit upp honom igen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?