Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sofie
Spontant upplever jag den som enormt krånglig!
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Krånglig - absolut, men bäbisen ser ju ut att sitta likadant (= lika bra) som i vilken sjal som helst! :D

Har hört flera som inte vågat sig på sjal för att de är rädda att knuten ska gå upp, och om några spännen (som jag personligen litar mindre på) gör det möjligt för fler att bära så absolut! :tumup:
Av Sofie
CrazyMagpie skrev:Krånglig - absolut, men bäbisen ser ju ut att sitta likadant (= lika bra) som i vilken sjal som helst! :D

Har hört flera som inte vågat sig på sjal för att de är rädda att knuten ska gå upp, och om några spännen (som jag personligen litar mindre på) gör det möjligt för fler att bära så absolut! :tumup:
Jo, jag håller med om barnets komfort. Förutsatt att det breds ut ordentligt.

Men komforten för bäraren verkar vara som en BB.
Av Clee
OMG! Jag har sett en sån! Jag var så extremt konfys, jag trodde först att de hade en BB som de liksom hängt en "sjal" (i typ grov kanvas) runt. Tror t o m att det är det paret som uttalar sig som referenser på hemsidan, det var en väns bekanta som vi sprang på en gång. Det såg inte särskilt bekvämt ut faktiskt, åtminstone inte på den pyttisen, för barnet satt liksom löst och väääldigt långt ned. Galet att folk tar sig för att köpa en sådan i stället för typ en ergonomisk sele, MT eller för all del - sjal.
Användarens profilbild
Av Nadja
*host harkel*

Axel är bebisen i bannern!!!

*host harkel*

(och min vän Sara är fotografen...)

:mrgreen:

edit: och min karl är han som bär Axel... men då han saknar huvudhår så fick han inte visas på bild i sin helhet :Hahaa: )
Av Clee
Nadja skrev:*host harkel*

*host harkel*

edit: och min karl är han som bär Axel... men då han saknar huvudhår så fick han inte visas på bild i sin helhet :Hahaa: )
Meh, recension!? :eld:
Användarens profilbild
Av Nadja
Clee skrev:

*host harkel*

:Hahaa: vi blev erbjudna att köpa till schyst pris men nappade aldrig. Axel var ju nyfödd och då bar vi bara i sjal. Jag provade den aldrig ens det var bara karln som gjorde och han tyckte att den var bekväm. För den korta stunden i studion iaf :)
Av Clee
Nadja skrev:
Clee skrev:

*host harkel*

:Hahaa: vi blev erbjudna att köpa till schyst pris men nappade aldrig. Axel var ju nyfödd och då bar vi bara i sjal. Jag provade den aldrig ens det var bara karln som gjorde och han tyckte att den var bekväm. För den korta stunden i studion iaf :)
OMFG priset! :siishah: Eller vänta, fick tänka efter och insåg att så farligt var det ju inte, med tanke på att en Beco Butterfly kostar typ 1800 kr.

Förresten, är Axel den lilla bebisen (i vagga) eller den stora med hår?
Senast redigerad av Clee den sön aug 21, 2011 17:42, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Nadja
Clee skrev:
Nadja skrev:
Clee skrev:

*host harkel*

OMFG priset! :siishah:
berätta! hurmycket?
Av Enid
Jag hade nog inte köpt en själv men nog ser den lite bekvämare ut än en BB och ser ut som det är större chans att ryggkrysset hamnar långt ner som det ska.

Inför första barnet hade jag nog kunnat både köpa och bära i den med nu känns det enklare och mer flexibelt med lång eller kortare sjal eller MT :wink: .
Av Clee
Nadja skrev:
CrazyMagpie skrev:
Nadja skrev:berätta! hurmycket?
1195:- 8)
är det så fasligt dyrt? :hmm: mot tex en bb?
Uppdaterade. 8)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?