Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ellasario skrev:Jag får hem tyg imorgon, har funderat klart nu, hoppas det blir omtyckt :)
Det blir det aldeles säkert! :tumup:
Smultronbarn skrev:
Ellasario skrev:Jag får hem tyg imorgon, har funderat klart nu, hoppas det blir omtyckt :)
Det blir det aldeles säkert! :tumup:
:tumup:
Ändra gärna till grön text sen. :tumup:

Sommarbyte, juli/augusti
camsch: Skickat - Fått
Ellasario: Skickat - Fått
Grönöga: Skickat - Fått
juliusdotter Skickat - Fått
Lojse: Skickat - Fått
Maddemoa: Skickat - Fått
puppan: Skickat - Fått
Smultronbarn: Skickat - Fått
Snuttelisa10 Skickat - Fått
Ups, VAR tar tiden vägen !?! :whut:

Inser att jag måste lägga en rejäl kväll för att få klart det sista.
Men jag är väldigt nöjd med det som blivit hittills, gillar idén jag fått. :app:
(även om jag gjort en sak jag aldrig gjort förr, och det är.... hmmm.... svårt! Det blev inte riktigt så snyggt som jag skulle velat)
Jag har kommit lite mer än halvvägs nu. :tumup: Ska försöka få tid imorrn till att få klart det sista. Försökte sy häromkvällen, men då kom sonen och sade att han inte kunde sova för det bullrade för mycket. :oops:
ingen som vill komma hit och hålla två barn i schakt i en timme eller två, så jag bara får sy ihop allt.. har legat utklippt jätte länge.. men jag får aldrig tid att plocka upp maskinen.. kanske nästa vecka.. :roll:
Lojse skrev:ingen som vill komma hit och hålla två barn i schakt i en timme eller två, så jag bara får sy ihop allt.. har legat utklippt jätte länge.. men jag får aldrig tid att plocka upp maskinen.. kanske nästa vecka.. :roll:
Ungefär samma här. Men nästa vecka då DÅ!
Åh vad jag hade svårt att välja tyg, när jag har luskat om min byteskompis så verkar vi ha väldigt olika smak. Men jag hoppas att det färdiga förklädet faller i smaken ändå.

Och nu har jag iaf klippt ut alla delar. Först tänkte jag göra ett dubbelt och vändsy men tyget räckte inte tyvärr så det får bli ett enkelt. Hoppas jag får tid att sy imorgon.
Nu har jag sytt färdigt! :vågen: Lilleman valde en knapp han tyckte passade på, så den kan ju mottagaren ta bort om hon inte tycker budskapet passar.

Ska bara klippa lite trådar, och stryka på det lite. Ska försöka få det på lådan imorgon. :tumup:
Juliusdotter skrev:Nej, nu börjar jag tro att förklädet kommit bort, över en vecka sedan det postades (fast jag skrivit avs adress så det borde ju kommit mig åter om adressen var fel).
Förlåt :oops: det har inte kommit bort. fick det för en vecka sedan. Hade en tanke om att bli färdig med det jag ska sy och skriva om båda samtidigt men har inte haft tid att sätta mig vid symaskinen. Jag gillar verkligen förklädet! Så härligt och färgglatt. En fröjd att ha på sig jämfört med mitt gamla svarta. Tack så jättemycket : heart:
Maddemoa skrev:
Juliusdotter skrev:Nej, nu börjar jag tro att förklädet kommit bort, över en vecka sedan det postades (fast jag skrivit avs adress så det borde ju kommit mig åter om adressen var fel).
Förlåt :oops: det har inte kommit bort. fick det för en vecka sedan. Hade en tanke om att bli färdig med det jag ska sy och skriva om båda samtidigt men har inte haft tid att sätta mig vid symaskinen. Jag gillar verkligen förklädet! Så härligt och färgglatt. En fröjd att ha på sig jämfört med mitt gamla svarta. Tack så jättemycket : heart:
:vågen: Härligt att det kom fram (lite orolig då man vet att saker kan försvinna på vägen).
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?