Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Feber
Nu har jag en lila gås som jag gillar väldigt mycket, speciellt nu i sommar har den varit kalas. G är 5 månader och väger 9 kg nu så nästa sommar kommer han var över året. Har läst att en del tycker att gåsen skär in när barnet blir lite större.

Vad tror ni - kan (mer vågar) jag satsa på en till att ha till nästa sommar? Bara för att färgen är snygg? Eller kommer gåsen vara "överflödig" då?
Användarens profilbild
Av kamilase
tass, samma tankar här! Kappar! Dessutom har jag en Paisley, som tydligen räknas som "sommarsjal" - skulle gärna skaffa en till men nästa sommar är min son över ett år - finns det mening att göra det?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag bär utan problem min fyraåring i en gås, men jag har ju övat i fyra år på knytningen också :wink: Jag tycker att det har mer med med knytningen att göra än med sjalen, man kan bära bra i en "dålig" sjal och dåligt i en "bra" sjal, helt beroende på hur man knyter.
Av Feber
mari_tres skrev:Jag bär utan problem min fyraåring i en gås, men jag har ju övat i fyra år på knytningen också :wink: Jag tycker att det har mer med med knytningen att göra än med sjalen, man kan bära bra i en "dålig" sjal och dåligt i en "bra" sjal, helt beroende på hur man knyter.
Det låter ju utmärkt! Vad är det för supergauzeknut du gör? :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Feber skrev: Det låter ju utmärkt! Vad är det för supergauzeknut du gör? :D
Vanligt omslutet kryss :lol: man får se till att breda ut sjalen ordentligt och knyta så att det inte hasar någonstans. Och så har jag en fyraåring som inte väger mer än typ 16 kg, det kan nog också spela in :think:
Av Feber
mari_tres skrev:
Feber skrev: Det låter ju utmärkt! Vad är det för supergauzeknut du gör? :D
Vanligt omslutet kryss :lol: man får se till att breda ut sjalen ordentligt och knyta så att det inte hasar någonstans. Och så har jag en fyraåring som inte väger mer än typ 16 kg, det kan nog också spela in :think:
:) Då hoppas jag att ungens kurva planar ut så vi kan fortsätta använda vår. ;)
Av Feber
AnKa skrev:Jag köpte min gauze när mitt första sjalbarn var två år, jättebra att ha i väskan och knyta ryggsäck när barnet inte orkar gå. Sen har jag också haft den till ganska nyfödd bebis och tycker att den fungerar lika bra till litet barn.
Perfekt! :)

(Haha. Så nöjd jag blir när jag får de svar jag ville ha ;))
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag bar oxå länge i min, tycker den knyter sig själv =)

Bild
Användarens profilbild
Av Scharlott
kamilase skrev:tass, samma tankar här! Kappar! Dessutom har jag en Paisley, som tydligen räknas som "sommarsjal" - skulle gärna skaffa en till men nästa sommar är min son över ett år - finns det mening att göra det?
Både gauze och Paisley funkar tills barnet är ca 4 år 8)
Av Feber
Scharlott skrev:
kamilase skrev:tass, samma tankar här! Kappar! Dessutom har jag en Paisley, som tydligen räknas som "sommarsjal" - skulle gärna skaffa en till men nästa sommar är min son över ett år - finns det mening att göra det?
Både gauze och Paisley funkar tills barnet är ca 4 år 8)
Bra. Då kan jag motivera att köpa en Paisley också vad det lider... 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?