Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Foxan
Anso skrev: Himmel, så fantastiskt fin mössa!!!! :vågen: :tumsup:
Helt underbar. *mmmmmmmm*

Och sjalen var ju också ett konstverk.
Du kan det här med att sticka och virka va?
Tackar! :oops:
Sticka gillar jag, men inte virka... Bra att det fanns en utmaning, annars skulle jag köpt en sjal istället ;)
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Hatt/mössa till mig, även om det är Karin som mannekängar. Stickad i förgarn (j-vla påfund innan man kom på hur löst man kan dra i tråden men ändå lägga upp och sticka) och sen filtad i maskin. När den kom ur maskinen gick den lagom på min knutna hand, men det var jag förvarnad om - så det var bara att börja dra i den och sen forma =)
Bild
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Jag glömde visst hojta till om att jag också tänkte göra en mössa men här kommer den iaf :)

Bild
Användarens profilbild
Av knutis
Men :hopmad: , åh så hann inte jag se denna tråd förens nu... :( :cry: jag ville ju också vara med.... kan vi inte göra en favorit i repris...snart?
Användarens profilbild
Av Kusmi
Gahhh jag ville också vara med, men men. Jag får tillverka en mössa utanför tävling.
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Vilka fina mössor ni har gjort allihop!!!
Jag blir klar med min andra ikväll när barnen somnat. Bilder kommer snart.
Användarens profilbild
Av Asereht
Här kommer mina septemberalster. :D

Bild

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Python
fantasiflicka skrev:Livet kom i vägen och jag fick kapitulera...men jag njuter av era åstadkommanden!
Grattis allihop!!! :D
Puh, jag kan dessvärre bara instämma! :hellu:
Användarens profilbild
Av aspen
jag gjorde en nästanmössa. Jag gjorde enligt beskrivning, klockan var 23 men jag tror det skulle vara dubbelt tyg, vilket inte stod för jag fick liksom ingen öppning. Jag ska sprätta o göra dubbelt sen får ni se den :-)

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?