Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Cecilias farmor skulle hjälpa mig att sticka färdigt en tröja med Bamse på. Men hon bytte inte färg mellan ansiktet och luvan :twisted: . Luvan är nu "hudfärgad"! Jag gjorde det mesta själv, det var bara en tredjedel av framstycket kvar, så det var inte så mycket jobb jag lämnade bort. Men det blev FEL!!!!

Hade nog tagit det med jämnmod om inte pojkarnas farmor gjort nästan likadant med den hon stickade. Fast hon gjorde Bamses luva RÖD :shock: .

Från början hade jag köpt garn till två, H+J skulle få varsin och pojkarnas farmor erbjöd sig sticka den ena och vi började då samtidigt. Bakgrunden på H:s tröja skulle vara röd, men hon gjorde LUVAN röd :hopmad: . Då kom jag av mig och lade undan min stickning som var jättefin. Nu plockade jag fram stickningen igen när Cecilia kommit upp i lagom storlek och då tänkte jag be hennes famor göra klart den eftersom hon bett att få göra något som passade. Och så gör hon OCKSÅ fel på luvan. Har farmödrar dålig koll på Bamse? Var sitter felet?

Vad gör jag nu? Har ju ingen lust att repa upp...

Hjälp mig med ett bra förslag :help:
Användarens profilbild
Av Fryle
Det är faktiskt ganska lätt att sy med maskstygn och resultatet brukar bli bra. Ta ett garn som är minst lika tjockt som det stickade, så täcker det fint.

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?