Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Plinga
Jag tänkte börja testa sy igen. har bara sytt muddbyxor och lite annat innan. Men tänkte testa sy efter mönster, typ någon klänning eller tunika eller tights till Ellen. Men vart är bra att hitta mönster?
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag är mycket nöjd med dem jag köpt hos Svenska Mönster, bara provat till vuxen dock. Då får man flera storlekar i samma.

Annars har jag köpt på Stoff och stil som också funkat bra, men passformen (på min kropp i alla fall) har varit bättre på Svenska Mönsters. Och på Stoff och stil får man bara en storlek. Då är de å andra sidan redan utklippta i mellanlägg och man slipper momenten rita av och klippa ut. Och så är Stoff och Stils billigare.
Av Smultronbarn
Det brukar finnas bra och enkla böcker (med mönterark till) på bibblan. Låna och kolla vad du gillar inna du köper. :tumup:
Användarens profilbild
Av maltemalte
Jag har precis lånat Meedoms bok på bibblan! Den var tom på svenska och såg helt oanvänd ut. Håller på att utvärdera hennes byxmönster.

De flesta andra böcker som man kan låna tycker jag är lite för ålderdomliga för att det ska kännas kul. Men det går att hitta guldkorn om man orkar leta.
Användarens profilbild
Av linafelicia
maltemalte skrev:Jag har precis lånat Meedoms bok på bibblan! Den var tom på svenska och såg helt oanvänd ut. Håller på att utvärdera hennes byxmönster.

De flesta andra böcker som man kan låna tycker jag är lite för ålderdomliga för att det ska kännas kul. Men det går att hitta guldkorn om man orkar leta.
Den boken är min favorit. Jag har använt och använder dom mönstrena jättemycket. Dom är dock väldigt väl tilltagna på bredden på mina spinkiga barn så jag väljer oftast en smalare modell.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?