Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av marlene
jag har bara en vanlig regnjacka (eller hade, bär ju inte numera) Fast modell gigantisk. Såg kanske lite kul ut men det funkade, annars kan man ju ha paraply
Användarens profilbild
Av sacha42
jag använder suesjackan. hade en regnponcho som jag sålde för att de hade samma funktion som jackan.
Blir vi blöta/fuktiga så byter vi bar kläder direkt då vi kommer in. :D
Användarens profilbild
Av sacha42
AnnaPanna skrev:Men om man bär på ryggen?
Hur gör man då? Fast idén med regnjacka/kappa var ju bra!
klipper ett hål och sätter dit tryckknappar så man kan stänga då det hålet inte används kanske :roll:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Vi har bara paraply :)
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jag bär på magen innanför min regnjacka. Låna mannens eller så om din egen inte funkar och visst kan man bära i Ergo också fast den blir ju lite blöt då.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Fick gigantiska regnkläder när jag var gravid m K (vet inte om min mamma trodde att jag skulle fortsätta vara lika stor för all framtid?! :shock: ) så antingen barn på magen, och sedan regnjackan utanpå oss båda - eller helt enkelt bara ett vanligt paraply! :D
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Jag har ett superfint regn/vind&väder/snö skydd som min mamma sytt.
Det är i bävernylon med fleec (?) foder...
Om der bara regnar lite brukar jag köra med ett paraply..
Användarens profilbild
Av Alven
I somras fick vi mycket användning av vår suse's kindercoat, bara den svarta delen som fungerar som en regnjacka. Ida hade sydväst. Funkade kanonbra!
Användarens profilbild
Av Korp
Hittills paraply, men jag har klippt upp ett större huvudhål i en gratisregnponcho. Hade glömt den, ska ta och testa.
Användarens profilbild
Av Foxan
Vi kör med gigantiskt paraply (tex Stadium), oavsett om vi bär på magen eller på ryggen.
Användarens profilbild
Av teres
Jag bär på magen när det regnar, har då ett gammalt cykelregnponcho (eller vad sjutton heter de?) köpt på Stadium med dragkedja fram, har klippt bort tyget under dragkedja, blir lagom stort för lillan att sticka fram huvudet. De små resårerna som sitter i sömmarna på insidan som är till för att man ska hålla i dem över styret sätter jag på hennes fötter, perfekt. På det en liten sydväst för henne och huvan på regnponchon till mig. Har funderat på om det går att lossa huvan för att kunna vända ponchon till rygg, borde iofs gå att bara klippa loss, men då får jag skaffa mig en sydväst också....
Användarens profilbild
Av vovvemor
Regnkläder på dottern i ergon på ryggen och sonen under regnjackan på magen har funkat hittills. Måste dock försöka hitta en tillräckligt liten sydväst till honom, nu har han fått ha dubbla mössor... Paraply vill jag inte ha när jag promenerar hundar, och det är svårt att ha regnjackan över Eje eftersom ergons midjebälte ju måste sitta ovanpå och var gör jag av hans ben då??
Av JoJsMamma
Funderar på om jag ska investera i en bär-regn-poncho... :hmm:

*tassmärker*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?