Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

karro54 skrev:
MuuM skrev:
karro54 skrev:Jag blev väldigt sugen på en möbius, gillade den gröna!

Men jag har aldrig stickat förut, är den svår? Finns det svenskt mönster?
Möbius är jättelätt, bara uppläggningen som är lite knepig. Barbro har mönster, sök på wermland, barbro och moebius så hittar du. Kanske finns i trådstart. Det är för sent och jag har dansat för mycket för. Att jag ska orka länka från paddan. Kan också bero på två hot shots. :hmm: ;)
Tack! Det där skulle jag nog klara av. Men av det skrivna mönstret fattade jag ingenting men youtube is the shit! Det fanns två olika sätt att lägga upp maskorna egentligen tre om man räknar med den skrivna. Det enda jag inte fattar är hur jag stickar varannan räta och varannan avig men det kanske finna beskrivet på youtube det med! :tumup:
Nu har jag börjat! Den blir i melerat akrylnylongarn petrol/vinrödlila/brun.

Men jag missade varannan räta varannan aviga, är det för stretchigheten? Är det viktigt? :roll:
karro54 skrev:
karro54 skrev:
MuuM skrev:

Möbius är jättelätt, bara uppläggningen som är lite knepig. Barbro har mönster, sök på wermland, barbro och moebius så hittar du. Kanske finns i trådstart. Det är för sent och jag har dansat för mycket för. Att jag ska orka länka från paddan. Kan också bero på två hot shots. :hmm: ;)
Tack! Det där skulle jag nog klara av. Men av det skrivna mönstret fattade jag ingenting men youtube is the shit! Det fanns två olika sätt att lägga upp maskorna egentligen tre om man räknar med den skrivna. Det enda jag inte fattar är hur jag stickar varannan räta och varannan avig men det kanske finna beskrivet på youtube det med! :tumup:

Men jag missade varannan räta varannan aviga, är det för stretchigheten? Är det viktigt? :roll:
När jag stickade möbius stickade jag bara räta.
MuuM skrev:
karro54 skrev:
karro54 skrev:
MuuM skrev:

När jag stickade möbius stickade jag bara räta.
nu stickar jag två varn aviga, två varv aviga. Jag behöver träna på aviga så det blir nog toppen. Den blir randig helt enkelt. :)
Så härblir min moebius med två räta varv och två aviga. Jag är väldigt nöjd men nästa gång ska jag använda mindre stickor det blir lite väl luftigt...
Bild
karro54 skrev:Så härblir min moebius med två räta varv och två aviga. Jag är väldigt nöjd men nästa gång ska jag använda mindre stickor det blir lite väl luftigt...
Bild
Fast en möbius ska väl vara väldigt luftig?
Jättesnyggt husomhelst!
Fryle skrev:
karro54 skrev:Så härblir min moebius med två räta varv och två aviga. Jag är väldigt nöjd men nästa gång ska jag använda mindre stickor det blir lite väl luftigt...
Bild
Fast en möbius ska väl vara väldigt luftig?
Jättesnyggt husomhelst!
Jo det ska vara luftigt men jag tror att jag skulle ta mindre stickor och fler maskor istället. Men det är svårt att se resultatet när den är kvar på stickorna.
binaem skrev:
sirisirius skrev:vad mysigt. :loving: jag är sugen på en sån där ananassjal men den är troligtvis way out of my leauge.
Den är inte så svår nä rman väl får kläm på den. Min är klar ikväll tror jag
Så här... två och ett halvt år senare. :mrgreen:
Bild
Användarens profilbild
Av melon
sirisirius skrev:
binaem skrev:
sirisirius skrev:vad mysigt. :loving: jag är sugen på en sån där ananassjal men den är troligtvis way out of my leauge.
Bild
Vad vacker den är :loving:
Av Ponyo
sirisirius skrev:
binaem skrev:
Bild
:love:
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?