Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av GlamiNa
Jag har i dagarna gjort ett eget mönster på en liten uggla (ca 13-15 cm hög)
Det är ganska mycket pyssel med alla delarna till den, men samtidigt går det ju inte åt så värst mycket tyg.
Nu är det många som frågat om jag kan tänka mig sälja sådana.. Jag är jätteintresserad av att sälja dem, men jag har inte en aning om vad jag ska sätta för pris!!
Kan inte ni hjälpa mig?? Kom med förslag snälla!!

Bild

Bild
Av Tyche
Flyttade tråden till GDS/ Moderator.
Användarens profilbild
Av karro54
200 kr känner jag. Du har ju lagt ner mycket tid på den. du måste ju gå med vinst om du ska sälja den, beräkna tyg och tid.
Av Sia
men guuud vilken söt! :love:
Hur lång tid tar den att göra, för du ska inte känna att du sitter och ger bort din tid sen om du skulle få många beställningar.
Användarens profilbild
Av Fryle
Jösses vad fina! :love:

Att ta betalt för hantverk är nästan omöjligt om man ska få en rimlig timlön.
Användarens profilbild
Av Björklöv
:love: Superfina! Inte mindre än 150:- och max 200:-
Användarens profilbild
Av GlamiNa
Tack kära ni! :D
Jag har läst och forskat här på förmiddagen . Har kollat priser på signerat.se mm.
Har kommit fram till 170:- ink. frakt Då kanske det låter ganska rimligt? Hoppas inte mina intressenter misstycker och tycker det är för dyrt. Men det är ju så. Man vill ju inte ge bort det man gör. :roll:
Av Sia
GlamiNa skrev:Tack kära ni! :D
Jag har läst och forskat här på förmiddagen . Har kollat priser på signerat.se mm.
Har kommit fram till 170:- ink. frakt Då kanske det låter ganska rimligt? Hoppas inte mina intressenter misstycker och tycker det är för dyrt. Men det är ju så. Man vill ju inte ge bort det man gör. :roll:
Jag brukar resonera som så att om dom tycker att mitt pris är för dyrt så vill inte jag lägga ner tiden att göra några iaf.
Då kan man sy några stycken och ge bort som exklusiv välkommen till världen-/födelsedags-/gåbort-present till sina vänner istället.
Användarens profilbild
Av Sedum
Sia skrev:
GlamiNa skrev:Tack kära ni! :D
Jag brukar resonera som så att om dom tycker att mitt pris är för dyrt så vill inte jag lägga ner tiden att göra några iaf.
Då kan man sy några stycken och ge bort som exklusiv välkommen till världen-/födelsedags-/gåbort-present till sina vänner istället.
Håller med Sia! Jätte gulliga var de också! :love:

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?