Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kronärtskocka
Så vackert bärdon :loving:
Å det är alltid kul att se bilder på andra som bär, speciellt från andra länder. Det värmer av samhörighet med andra som bär!
Av Sofie
kilimanjaro skrev:
brisea skrev:
Sofie skrev:Det är en onbuhimo, va? En kvadratisk med bara axelband? Är det så de heter?

Jättefin! Värmer hjärtat :loving:
Är det inte en podaegi, en koreansk kvadratisk med bara axelband :hmm: En kompis till oss i Peking bar sitt barn i trikåsjal, men jag vet inte hur vanligt det är. Det varierar nog väldigt i olika delar av landet.
Ja, en onbuhimo har väl nån sorts ögla i midjan på bäraren för att dra igenom axelbanden? Kass förklaring pga dödstrött skribent..
Podaegi, just! Det var en sån jag tänkte på :-)
Av Clee
brisea skrev:
Sofie skrev:Det är en onbuhimo, va? En kvadratisk med bara axelband? Är det så de heter?

Jättefin! Värmer hjärtat :loving:
Är det inte en podaegi, en koreansk kvadratisk med bara axelband :hmm: En kompis till oss i Peking bar sitt barn i trikåsjal, men jag vet inte hur vanligt det är. Det varierar nog väldigt i olika delar av landet.
:tumup: Blev buren i podaegi som barn. :heart:
Av medlawg
Shpongle skrev::fnissa:

Bild
:shock:

Alltså, selen är vaäl helt ok, men hink?

När vi var i Kina (visserligen bara mellanlandning över dagen) såg vi massor av folk som bar sina barn, men utan bärdon öht. Ingen vagn eller annat i sikte, och rätt tunga barn men ändå så små att de sannolikt inte går själva. Verkade hysteriskt jobbigt, så allt annat måste vara bättre. Utom möjligen hink, då :roll:
Användarens profilbild
Av Shpongle
medlawg skrev:

Bild
:shock:

När vi var i Kina (visserligen bara mellanlandning över dagen) såg vi massor av folk som bar sina barn, men utan bärdon öht. Ingen vagn eller annat i sikte, och rätt tunga barn men ändå så små att de sannolikt inte går själva. Verkade hysteriskt jobbigt, så allt annat måste vara bättre. Utom möjligen hink, då :roll:
Haha.. min förhoppning är att hinkdelen är fejkad på bilden. Det ser så ut iaf?
Användarens profilbild
Av chicaboom
Shpongle skrev:
medlawg skrev:

Haha.. min förhoppning är att hinkdelen är fejkad på bilden. Det ser så ut iaf?
Ja, jag tycker det ser photoshoppat ut. Det är ju liksom ingen som håller i handtaget. Vore konstigt dessutom att bebisen i hinken är naken när resten av familjen är så pass påpälsade.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?