Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
När jag försöker knyta tibetan, så halkar Miles ner en bit efter ett tag och då är det ju inte så bekvämt längre. Knyter jag för löst?
Användarens profilbild
Av tinaw
Har du tyget utbrett eller hopsamlat över axlarna? Hopsamlat är inte lika skönt (för axlarna) men sitter ofta bättre. önskar jag kunde komma med nåt mer konstruktivt Helena...
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
När jag provat tibetan med Rebozon blir det som du säger, Emil halkar ner (jag vet inte om den töjer sig eller vad) om jag inte drar åt jättehårt.

Med min Storkar och Easyn har jag inga problem. Jag ser dock till att ha en "korv" av tyg under rumpan på grabben, dvs jag samlar allt överskott där. Jag brukar dra ut tyget lite ner över axlarna sedan, så det gör inte att han halkar ner tycker jag.
Användarens profilbild
Av Helena
tinaw skrev:Har du tyget utbrett eller hopsamlat över axlarna? Hopsamlat är inte lika skönt (för axlarna) men sitter ofta bättre. önskar jag kunde komma med nåt mer konstruktivt Helena...
Hopsamlat tycker jag gör ont på en gång. Men igår testad jag tibetanen och det gick rätt bra faktiskt. Det som gör att det kanske känns lite konstigt, är ju att man ska ha barnet rätt högt upp, och det blir kanske lite märkligt med ett så stort barn, det kanske blir lite fel tyngdpunkt.
Men den är ju mycket stabilare än ryggsäck med knuten fram, den kändes rent livsfarlig när jag testade den.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?