Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CAKirre
Elin G skrev:
thowida skrev:
Joxa skrev:Didy har ju helt klart gjort några mindre lyckade skapelser...

Bild
Röda Blad
de blå är väl ännu gräsligare
Bild
Och jag tycker båda är snygga :loving:
Jag ers inte den blå, men den röda vad fin tyckte jag! :love:
Jag kan inte tyvärr klistra in bilder hit (jag vet inte hur man gör det :oops: ) men den här är nog alldeles förskräklig!!! :whut: Jag får nästan migrän när jag tittar på det där ruthelvete!

Didymos Jonas har jag aldrig heller riktigt förstått mig på...
laumanemo skrev:Jag kan inte tyvärr klistra in bilder hit (jag vet inte hur man gör det :oops: ) men den här är nog alldeles förskräklig!!! :whut: Jag får nästan migrän när jag tittar på det där ruthelvete!

Ruthelvete :Hahaa:
Bild

Bild

(högerklicka på bilden du vill ha, välj egenskaper och markera URL:en, kopiera och klistra in här mellan img-taggar)
Av Hell Cat
mari_tres skrev:
laumanemo skrev:Jag kan inte tyvärr klistra in bilder hit (jag vet inte hur man gör det :oops: ) men den här är nog alldeles förskräklig!!! :whut: Jag får nästan migrän när jag tittar på det där ruthelvete!

Ruthelvete :Hahaa:
Bild

Bild

(högerklicka på bilden du vill ha, välj egenskaper och markera URL:en, kopiera och klistra in här mellan img-taggar)
Ja usch, inte snyggt!
Av JoJsMamma
kamilase skrev:hoooola vilken rutäckel!!!! :Hahaa:
Jag kan inte palla de flesta Didymos-skapelsen, synd för att sjalen verkar uppskattas annars för sina bäregenskaper :(
Håller med, jag undrar om inte didymos har rekord i ful-sjalar :lol:

((jag tänker att det kanske är för att de är tyska. jag inbillar mig att de har en annan smak i tyskland. fulsmak. string-emil och sådär.) :hide:
Av Hell Cat
JoJsMamma skrev:
kamilase skrev:hoooola vilken rutäckel!!!! :Hahaa:
Jag kan inte palla de flesta Didymos-skapelsen, synd för att sjalen verkar uppskattas annars för sina bäregenskaper :(
Håller med, jag undrar om inte didymos har rekord i ful-sjalar :lol:

((jag tänker att det kanske är för att de är tyska. jag inbillar mig att de har en annan smak i tyskland. fulsmak. string-emil och sådär.) :hide:
:lol:
Bebile74 skrev:JAg vet at det är någon här inne i forumet som älskar de rutiga Tinan men kommer inte ihåg vem det är :hmm:
norkmedoo tror jag har haft en jättefin röd-orange tina :tumup:

fö så tycker jag att tina-mönstret är fint när det är två färger nära varandra, typ röd-orange. Turkost o brunt ihop gjorde den lite lätt psykidelisk däremot... :whut:
CrazyMagpie skrev:
Bebile74 skrev:JAg vet at det är någon här inne i forumet som älskar de rutiga Tinan men kommer inte ihåg vem det är :hmm:
norkmedoo tror jag har haft en jättefin röd-orange tina :tumup:

fö så tycker jag att tina-mönstret är fint när det är två färger nära varandra, typ röd-orange. Turkost o brunt ihop gjorde den lite lätt psykidelisk däremot... :whut:
Just det det var hon ja :lol:
JAg personligen klarar inte av de ruturna jag blir helt vimsig :whut:
Låt mig säga så här jag hade inte döpt den efter mitt barn :wink:
mari_tres skrev:
Joxa skrev:
mari_tres skrev:
maräng skrev:Nu blir jag kanske halshuggen ;-) men de här är fula tycker jag. De ser ut som gamla bordsdukar (gäller inte bara de här två färgerna, utan alla sjalar som ser ut såhär):

Bild

Bild
Man måste faktiskt tala om vad det heter :this:

(och ja, jag gillar den här färgen också :hide: )

Däremot gillar jag inga rosa sjalar föruton EC Purpurskyoch nån enstaka Indio.
Indio Ultramarin! En sån har jag och gillar, färgen är grym, även om jag också kan känna mig lite ambivalent till Indiomönstret...
Men jösses vad olika bilder ser olika ut! Ultramarin har jag ju sett tidigare men avfärdat som enbart "blå".

Bild
Bild
Bild

Sorry OT.

Den första bilden är en Indio April :heart: En sådan här såldes på NM väldigt snabbt och jag hade inte pengar :cry:
(jag tänker att det kanske är för att de är tyska. jag inbillar mig att de har en annan smak i tyskland. fulsmak. string-emil och sådär.) :hide:
He he he -det måste ligga något i det :wink: Hoppediz har inte heller några som jag hoppar upp i taket när jag ser de - Timbuktu får endast :tumup:
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 24
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?