Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kristina
Jag är så stolt att jag fick till en som gick att använda på första försöket! Muddar överallt saknas, och så ska den egentligen vara till F, den var lite trång på A, men jag ville gärna få den provad direkt och lillgrisen sov.
Kanske att mönstret behöver finjusteras lite, men sen ska jag sy massvis med tröjor, det var ju jättelätt!

Bild
Av eamane
Så söt :) Fin blå färg som passade sötnosen :)
Användarens profilbild
Av Kristina
eamane skrev:Så söt :) Fin blå färg som passade sötnosen :)
Tack! Båda ungarna är så fina i blått, men tyvärr är A i värsta rosa-perioden så det blir sällan man får se henne i det...
Användarens profilbild
Av Bina
:vågen: fin modell!
Användarens profilbild
Av Fru Johansson
Blev ju super! :tumsup:
Av magda_
Kristina skrev:Jag är så stolt att jag fick till en som gick att använda på första försöket! Muddar överallt saknas, och så ska den egentligen vara till F, den var lite trång på A, men jag ville gärna få den provad direkt och lillgrisen sov.
Kanske att mönstret behöver finjusteras lite, men sen ska jag sy massvis med tröjor, det var ju jättelätt!

Bild
¨

Den blev ju fin, är det ett eget mönster eller från en mönster bok?
Användarens profilbild
Av Kristina
Mönstret är från "Sy i mjuka tyger" eller vad den nu heter, en supergammal bok som min mamma köpte när jag var liten, den är toppenbra!

Muddarna vet jag inte riktigt vad dom får för färg, ska se vad jag har hemma som passar bäst till, det känns inte sådär supernoga när det bara är en provtröja.
Användarens profilbild
Av Kusmi
Ser jättebra ut!
Användarens profilbild
Av sacha42
fin tröja och sör dotter :D
Användarens profilbild
Av Fina
Snygg! Sitter nog finfint på F. :D
Jag har också den boken, sy kläder i mjuka tyger. Svärmor hade den och gav den till mig strax innan E skulle komma till världen fast jag har ratat den lite, tyckt att det var mest tråkiga saker i den, men jag ska kanske titta i den lite igen. :wink:

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?