Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

jag har MASSA olika pysselgrejer - samtidigt tycker jag inte att jag har nåt!! när jag hittar nåt pyssel på nån sida som jag skulle vilja göra så är det alltid något jag först måste handla.. det är jag så less på!! Jga vill gå in där med sonen och bara göra nåt kul när vi har lust.. men jag tycker inte att man kan göra nåt med det jag har..
så vad behöver man?
Vi kan väl börja med basics! 8)
Pärlor - X
Pärlplattor - X
Halsbandspärlor och tråd att trä på - X

Gipsformar
Gips

Vattenfärg - X
Penslar - X
Tuschpennor
Kritor - X
Ritpapper
Klistermärken - X
Papper i olika färger
Saxar
Jag lägger till på listan:

Penslar - X
Tuschpennor
Kritor - X
Ritpapper
Klistermärken - X
Papper i olika färger
Saxar
Lim- pritt och trälim
Silkepapper
Piprensare

Du har ju jättemycket redan!!
Blir det inte mer kreativt och utmaning att försöka göra nåt av det som du redan har?
Fyller på:

Penslar - X
Tuschpennor
Kritor - X
Ritpapper
Klistermärken - X
Papper i olika färger
Saxar
Lim- pritt och trälim
Silkepapper
Piprensare
Andra saxar, alltså taggiga och dyl, kul med variation för barn som älskar att klippa..
Tygspill
Tidningspapper
Fiskelina
Div trådar och garn.
Sia skrev:Jag lägger till på listan:

Penslar - X
Tuschpennor
Kritor - X
Ritpapper
Klistermärken - X
Papper i olika färger
Saxar
Lim- pritt och trälim
Silkepapper
Piprensare

Du har ju jättemycket redan!!
Blir det inte mer kreativt och utmaning att försöka göra nåt av det som du redan har?
Jo det är egentligen så jag tänkt.. och jag vill inte nödvändigtvis att det ska kosta massa pengar.. fast samtidigt känns det ofta som att saker fattas.. och jag får ALDRIG nån inspiration av att titta på det jag har.. jag känner mig helt OINSPIRERAD!!! Du kanske måste komma hit och pysselinventera med mig nån dag! :lol:
Penslar - X
Tuschpennor
Kritor - X
Ritpapper
Klistermärken - X
Papper i olika färger
Saxar
Lim- pritt och trälim
Silkepapper
Piprensare
Andra saxar, alltså taggiga och dyl, kul med variation för barn som älskar att klippa..
Tygspill
Tidningspapper
Fiskelina
Div trådar och garn.
Kanske inget måste, men väldigt roligt att ha eftersom det blir så bra: limpistol.

Vi har en liten från panduro, som inte blir varm. Finns limstavar i olika färger/med glitter, att köpa :tumup:
Penslar - X
Tuschpennor
Kritor - X
Ritpapper
Klistermärken - X
Papper i olika färger
Saxar
Lim- pritt och trälim
Silkepapper
Piprensare
Tygspill
Tidningspapper
Fiskelina
Div trådar och garn.
Kanske inget måste, men väldigt roligt att ha eftersom det blir så bra: limpistol.
Ståltråd
makaroner

Och det viktigaste av allt:

En länklista/anteckningsblock med INSPIRATION, ska vi sammanställa en gemensam bok när jag kommer hem från semestern?
Jag behöver också barnpyssel-inspiration, just nu sträcker sig inte barnpysslet längre än till att ge Wille en sax och ett papper :oops:
Ofta tänker jag att det är spillet som är det viktigaste för inspiration,gamla projekt, pärlor från mormors trasiga halsband, pärlplattor i småbitar och dyl. Har ett antal sådana krimskramslådor där jag och femåringen mest brukar rota runt. Det kan bli väldekorerade båtar av toarullar och gamla kartonger, kort till en present osv..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?