Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mia
:oops:
Jag är inte 100% nöjd med min mamajacket..
Insatsen känns för stor och tunn och hålet sitter för lågt tycker jag. Nu när jag har provat den mer...
Den är ju toppen att bära Noel på ryggen med men jag vet ju att det kommer bli Nemo jag bär mest i vinter, på magen..
Och har då kommit fram till slutsatsen att den inte är värd de pengarna..
:roll:

Det får bli min gamla skidjacka, fuskpolo, bärskydd och vanthållare.

Så den ska få komma till återförsäljaren, det var inga problem med henne. Hon undrade om det kanske var ngn som såg den när jag var i sverige som var intresserad istället (eller ngn annan)? är det det? Det är en L. Jag vet inte vad det blir i totalkostnad tyvärr men det kan jag ta reda på i så fall.
Användarens profilbild
Av maimiti
Hmmm, då kanske den inte är nåt för mig heller... Jag bär ju ganska högt upp på ryggen och då vill jag ju inte ha hålet för långt ner. Den har ju annars legat ganska högt upp på önskelistan...
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Åh vilken tur, då behöver jag inte sukta mer efter den, den som var så vacker. :roll:
Användarens profilbild
Av Aurian
Mia, är du L i vanliga fall? Tänkte om du kanske tog lite stor storlek...
Vi får se hur den passar på mig... Väntar ju hem en i stl M vilken dag som helst! Får hoppas att jag är mer nöjd med den än du är med din!
Användarens profilbild
Av Mia
Froggie skrev:Mia, är du L i vanliga fall? Tänkte om du kanske tog lite stor storlek...
Vi får se hur den passar på mig... Väntar ju hem en i stl M vilken dag som helst! Får hoppas att jag är mer nöjd med den än du är med din!
Jag är typ M/L på överkroppen och L/XL på underkroppen men jag provade en M och den gick knappt att knäppa.. stor skillnad dem emellan..
Jackan i sig är bara lite stor till mig, utan att det stör. Det är med insatsen som den blir för stor . Men det var främst det att det visade sig att hålet hamnar för lågt i min smak och därmed trycker på framsidan av Nemos hals, som fick mig att ångra mig. Jag provade den aldrig så noga på det sättet det första, för han sov då.. Och har man huvudet utanför så blir det ju liksom ett hål på hans rygg..
Hoppas att den passar dig bättre för den är ju verkligen jättefin!!
Användarens profilbild
Av Helena
När det är så dyra saker, så ska man ju verkligen bli nöjd, annars går man ju och retar sig på det hela tiden. Vad bra att hon tog tillbaka jackan.
Av Gäst
Åh nej da. Jeg har lige fået pengene tilbage for min Didymos jakke. efter at have bestilt i september måtte jeg vente i 3 uger på at få jakken. Ja og så var storleken ikke rigtig :cry: . >Så sendte jeg den tilbage og fik at vide at jeg skulle vente 1 uge. Idag fik jeg at vide at det ville tage endnu 3 uger :twisted: Dårlig service.
Så nu har jeg bestilt mamajacket istedet og kan nu læse at i ikke er glade for den :(
Hvordan var den at bære med på ryggen ???? Jeg bærer mest på ryggen så hvis den er ok til det, går det nok.
Fortæl fortæl.
Jeg har bestilt en str. m, håber at det er den rigtige størrelse for jeg orker snart ikke vente på min jakke mere.
Användarens profilbild
Av Mia
Den är jätte bra att bära med på ryggen!
Men barnet behöver garanterat kläder som om det satt utanpå, i vart fall på ryggen.
Hoppas att det ordnar sig snart!
Av Gäst
Mia skrev:Den är jätte bra att bära med på ryggen!
Men barnet behöver garanterat kläder som om det satt utanpå, i vart fall på ryggen.
Hoppas att det ordnar sig snart!
Hvorfor, er den så kold da ???

Kris
Användarens profilbild
Av Mia
insatsen är tunn! Bara stickad..
Av Gäst
<nej hvor irriterende. Nu har jeg afbestilt Mamajacket og sagt til Didymos at jeg venter på den anden. Jeg er så træt af Didymos, jeg bestilt jakken i midten af September og deres service er helt ualmindeligt dårlig efter min mening. Jeg kontaktede den danske forhandler af Mamajacket og fortalte hvad der blev sagt om jakken herinde. Hun kender ikke selv jakken, har dem ikke engang på lager da hun endnu ikke har solgt en.
Da jeg kender hende igennem en mødregruppe ville hun kontakte producenten og høre om hun kunne få en prøve jakke hjem, som hun så vil have jeg skal teste :D . Cool.
Nu skal jeg både teste en mamajacket og en helt ny fast sjal der kommer på markedet i Danmark med en bredde på 90 cm.
Ja nogen gange kan det betale sig at stikke næsen frem alle steder :wink:
Användarens profilbild
Av Aurian
Jag fick hem Mamajacket för en vecka sedan i fredags, och sände tillbaka den i tisdags! På tok för tunn för att klara vintern i, inget skydd för barnet mot regn och kyla (bara en rätt så tunn, stickad panel) tvärtemot vad de utlovar Bild
Hålet sitter, som Mia säger, alldeles för långt ner, de är små i storlekarna så man måste beställa en storlek större!

Jag skulle kunna tänka mig kappan om jag bar uteslutande på ryggen och om jag hade råd att köpa en vår/höst jacka OCH en vinterjacka... För snygg är den ju :roll:
Användarens profilbild
Av Mia
Japp.... Då var det inte bara jag...
Användarens profilbild
Av Aurian
Froggie skrev:Jag skulle kunna tänka mig kappan om jag bar uteslutande på ryggen och om jag hade råd att köpa en vår/höst jacka OCH en vinterjacka... För snygg är den ju :roll:
Korrigerar mig själv... Tror inte att den funkar som höstjacka här hos oss utan bara som vårjacka, eftersom det ju inte finns något skydd för barnet mot vare sig regn eller blåst... Alltså skulle man nästan behöva TRE olika jackor (för det blygsamma priset av 1500-2000kr styck):shock:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?