- fre sep 28, 2007 21:59
Jag har en bärjacka, MaM deluxe tror jag att den heter. Köpt begagnad här på sb, tror att den kommer från sannasmamma från början....
Den är verkligen jättebra och jag var så glad när jag la vantarna på den!
Men nu hittar jag inte panelen till den och den är ju helt värdelös utan den! Jag har haft den men nu är den alltså spårlöst borta.
Kan man köpa en ny någonstans? Hittar inte ens modellen när jag googlar.
Sannasmamma, om du läser det här, heter den deluxe eller någonting annat?
Det här har förstört hela min kväll för jag kan inte släppa att jag har en dyr jacka hängandes i hallen som jag inte kommer att kunna använda!

Min man säger att om jag bara slutar leta så kommer den att komma fram, men jag tycker att jag har letat överallt.
Bonus är att jag hittade ett par sjalringar som varit borta länge, så i helgen kan jag sy mig en underbart rosa ringsjal i alla fall!
Den är verkligen jättebra och jag var så glad när jag la vantarna på den!

Men nu hittar jag inte panelen till den och den är ju helt värdelös utan den! Jag har haft den men nu är den alltså spårlöst borta.

Kan man köpa en ny någonstans? Hittar inte ens modellen när jag googlar.
Sannasmamma, om du läser det här, heter den deluxe eller någonting annat?
Det här har förstört hela min kväll för jag kan inte släppa att jag har en dyr jacka hängandes i hallen som jag inte kommer att kunna använda!

Min man säger att om jag bara slutar leta så kommer den att komma fram, men jag tycker att jag har letat överallt.
Bonus är att jag hittade ett par sjalringar som varit borta länge, så i helgen kan jag sy mig en underbart rosa ringsjal i alla fall!

Senast redigerad av Måsen den lör sep 29, 2007 13:58, redigerad totalt 1 gånger.
inte bara mamma