Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Smyfröken
Är det någon som vet hur lång tid det kan ta att få en Calinbleu gauze beställd från deras sida i England. Har beställt en i färgen ametist och väntar så otåligt på att den ska komma. :shock:
Jag skapade nytt pay pal konto i samma veva, hade inget sedan tidigare.. Så det kanske tar längre tid då?? Någon som vet? :hmm:
Kommentarer på mitt val av sommarsjal förresten....Har en Girasol men det blir för varmt för Twinkle och mig just nu! 8) Tänker att gauzen blir skönare för oss... :vågen:
Användarens profilbild
Av nettelbarn
Jag beställde precis för någon minut därifrån! Jag längtar också och hoppas på snabb leverans - nästa vecka räknar jag med.

Från köpvillkoren:
Parcels sent abroad are sent via Airmail. Delivery to Europe is usually in 2-3 days, the rest of the world 3-5 days. You also have the option of upgrading to include international signed for delivery or Airsure. If you do not upgrade then please note that we cannot track your order and in many cases it can take up to 2 weeks to arrive. If your order does get lost or damaged then we will send a replacement free of charge if you paid for international signed for or Airsure. We do not offer this free replacement service if you choose to order using standard Airmail.
Användarens profilbild
Av nettelbarn
Och angående valet, jag valde den också som sval sommarsjal och tog dessutom en vit så att det blir supersvalt. Tänkte att jag kan utsmycka den med något om den känns för trist sedan. Men den där ametist var otroligt fin, var nära att falla för den!
Användarens profilbild
Av Smyfröken
Åh vad jag känner mig otålig. Har kört med vår Girasol de senaste dagarna men det blir så himla varmt. Hoppas verkligen att det kommer att bli svalare med den här. Tänkte också ljus färg först men det är inte jag riktigt, därav ametisten... Håller tummarna att vi snart får skruda oss i dem... :vågen:
Användarens profilbild
Av nettelbarn
Min har också kommit! Beställdes torsdag kväll, skickades på fredagen och kom på tisdagen i brevlådan. Underbart, nu sitter det en bebis och sover i den, tror minsann han sover lite extra gott i nya fina sjalen. ;)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?