Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helma
"... jo men du vet hon hade bebisen, som inte såg ut att vara mer än en månad, i en sådan där påse på magen. Ja så där Afrikanskt, det är visst modernt nu."

Detta sa min väninna när vi pratade i telefon i dag. Jag skrattade så att jag tjöt över "påsen på magen". Hon har inte sett Lisan i sjalen, men på söndag ska vi ha förevisning, med "påse" och allt. :wink: :D
Användarens profilbild
Av emelie
:lol: :lol: :lol:

det var som när min barndomskompis pappa varit här en sväng med min mamma o lämnat ngt.

Fick du se bebisen, frågade min kompis efteråt.

Ja, svarade han, men man såg inte så mkt. Han var satt fast, inlindad i nån trasa.

trasan i det här fallet var en alldeles ny o fin Moby Wrap. :roll:
Användarens profilbild
Av Annika80
Ja min Moby har också blivit kallad "skällsord" efter att jag bytte ut den mot min camo MT så fick jag höra av en förskollärare på dagis
"ja den ser ju mycket bättre ut än den där trasan du hade innan" :shock:
Trikåsjal = trasa :roll:
Av Sia
Jag lånade ut min Moby till en kompis vars familj döpte om den till "gröna trasan", Det kanske är det Moby Wrap betyder på svenska? :Hahaa:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
HAHAHAHA underbart =) kul vad fina namn alla har på sjal =)
Användarens profilbild
Av tlillan
:lol: :lol: :lol:
Av Frigg
Jag hade en kompis på besök för ett tag sedan som tog ner våran favorit sjal från hatthyllan. Komentaren var: vilken fin halsduk, fast är den inte lite väl lång?
När hon gått hem provade jag att rulla 5 meter sjal runt halsen och det var ingen hitt.
Användarens profilbild
Av Monia
Frigg skrev:Jag hade en kompis på besök för ett tag sedan som tog ner våran favorit sjal från hatthyllan. Komentaren var: vilken fin halsduk, fast är den inte lite väl lång?
När hon gått hem provade jag att rulla 5 meter sjal runt halsen och det var ingen hitt.
:Hahaa:
Av eamane
Frigg skrev:Jag hade en kompis på besök för ett tag sedan som tog ner våran favorit sjal från hatthyllan. Komentaren var: vilken fin halsduk, fast är den inte lite väl lång?
:lol: Kan tro det
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?