Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av saker
Gör man sig skyldig till värsta straffet som finns om man skulle slakta en sjal?

Jag ska på bröllop i sep och har sytt mig en ruskigt fin (i mina ögon) klänning, en orange underklänning med vinröd (typ) spetsöverklänning. Behöver en sjal att ha över axlarna i kyrkan och det slog mig att min easycare sol hade varit så himla snygg till det, verkligen rätt färger! Dock något lång med sina 4,2m... Kan man verkligen köpa en till sol bara för att slakta till ett bröllop (och ev några gånger till)? Biten som blir över blir iofs en lagom ryggsäckssjal...

Eller det är någon som sett ett tyg i samma/liknande färger som solen?

Ska se om jag kan få till en bild på klänningen så kan ni få se hur perfekt sjalen vore till :-)

Bild
(spegeln såg inte så smutsig ut när jag tog bilden...)
Senast redigerad av saker den ons aug 03, 2011 22:58, redigerad totalt 1 gånger.
En barnsjal låter ju som ett bra alternativ, men jag är fortfarande sugen på att få se klänningen! :wink:
Nolina skrev:http://easycare.at/easycare_shop2engl/l ... &kat_id=25
kanske jag borde länkat till istället.
Ja en barnsjal vore kanske alldeles lagom, bra tips!
Shpongle skrev:Om du bestämmer dig för att köpa och slakta så har jag en EC sol i fint skick till salu, om det skulle vara av intresse :tumup:
jo, jag har sneglat lite på din :-) måste bara bestämma mig om accesoarerna verkligen kan kosta mer än dubbelt så mkt som klänningen...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?