- fre jul 22, 2011 20:15
Det blev en Elna 444, exakt samma maskin som Janome 1000CPX, men i lite andra kläder. 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
LumLumLum skrev:Det blev en Elna 444, exakt samma maskin som Janome 1000CPX, men i lite andra kläder.Åååhhh avis! jag drömmer om att få råd med en sånn innan sista oktober....
tk81 skrev:har sytt mig en söt sykit förvaringÅh vad fin!
Fryle skrev:tk81 skrev:har sytt mig en söt sykit förvaringÅh vad fin!
Panakeia skrev:Förstår att det blitt favorit, denser superskön ut, och du serut som en filmstjärna på den bilden. Bara stora solbrillor som fattas!
Alla 100% viscos är inte lika. Först måste du skilja på stickade coh vävda tyger. Klänningen är vävd gissar jag.
Jag tror inte det är så fasligt noga med hur blandningen viskos-bomull är i tyget i så fall utan du kan välja och vraka rätt bra. Bomull blir ju stelare än viskos...
Marine78 skrev:Åhhh, jag måste bara få jubla lite här inne. Jag har köpt min drömoverlock, en Babylock med luftträdning och automatisk trådspänning. Närmare bestämt en Babylock Imagine II. Så lyxig och så härlig att sy på.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?