Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Kyltsi skrev:Min kära syster Aurian lärde mig att knyta en gång i tiden. Det var också hon som stod för våra första sjalar :loving:
Sen har jag testat mig fram här hemma på olika knytningar.
Oj, hade ingen aning om att ni var systrar :)
KATARINA skrev:
Kyltsi skrev:Min kära syster Aurian lärde mig att knyta en gång i tiden. Det var också hon som stod för våra första sjalar :loving:
Sen har jag testat mig fram här hemma på olika knytningar.
Oj, hade ingen aning om att ni var systrar :)
Hon är min kära lillasyster :heart:
Min vän busflickan lärde mig allt jag kan! Eller hon lärde mig knyta min fina första sjal som var en Minimundus trikåsjal. Den köpte jag begagnat från borås här på SB. Jag bar också buadlickans dotter i hennes Manduca Så jag var självklart tvungen att köpa en sån..och en meitai.. Och en långsjal...och en ringsjal... Ja på den vägen är det!

Så tack Busflickan! :heart: :heart:
När Twinkle och jag träffade på Husmodern så kom vi i gång med sjalandet på riktigt. Vi sov och flask åt bara innan i en ringis. Nu är vi riktiga sjalfantaster och har en liten nätt sjalgarderob. Vagnen är i princip helt utbytt mot sjal! :love:
Så underbara husmodern har såklart också varit en förebild i knytandet!
Måste tillägga att sjalandet har satt fart på amningen så nu är flaskan i princip ett minne blott! :vågen: :tumup: Tänk om vi inte träffat på underbara husmodern... Ment to be! :heart: :heart: :heart:
Smyfröken skrev:När Twinkle och jag träffade på Husmodern så kom vi i gång med sjalandet på riktigt. Vi sov och flask åt bara innan i en ringis. Nu är vi riktiga sjalfantaster och har en liten nätt sjalgarderob. Vagnen är i princip helt utbytt mot sjal! :love:
Så underbara husmodern har såklart också varit en förebild i knytandet!
Måste tillägga att sjalandet har satt fart på amningen så nu är flaskan i princip ett minne blott! :vågen: :tumup: Tänk om vi inte träffat på underbara husmodern... Ment to be! :heart: :heart: :heart:
Åhhhhhh!!!!!!!! :loving: :love: :heart: Ment to be!!!!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?