Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hittade en annons där det är till salu en sjal med ett par babyfötter tryckta på mitten, men det stod inget märke, någon som vet vad det kan vara? Jag tror det är en vävd sjal av beskrivningen att döma.
Enda som jag kommer på är easyhug, men det är ju inte en vävd sjal utan bara två bärtuber :hmm:
husmodern skrev:Enda som jag kommer på är easyhug, men det är ju inte en vävd sjal utan bara två bärtuber :hmm:
Jo den tänkte jag på också, men det stod att den är 4,6 m lång och inget om att det skulle vara bärtuber :?
Av sjaltokan
Det är en tysk vävd sjal som heter nesthäkchen jag har sett att de finns i röd/orange och blå/turkost ganska jämförbar med de nya hopparna tycker jag personligen.

Har en fram och en baksida och två fötter mitt på sjalen.
Brukar gå att fynda på ebay :tumup:
thowida skrev:Det är en tysk vävd sjal som heter nesthäkchen jag har sett att de finns i röd/orange och blå/turkost ganska jämförbar med de nya hopparna tycker jag personligen.

Har en fram och en baksida och två fötter mitt på sjalen.
Brukar gå att fynda på ebay :tumup:
Aha, tackar! Jag hittade den på ett finlandsvenskt forum där priset låg på 20 euro, dvs ca 200 kr.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?