Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av supermira
Jag har numera en Wrapsody Bali Breeze som visserligen är väldigt sval men jag kommer inte riktigt överens med den (än åtminstone) Jag tycker att den glider upp på axlarna när jag knyter omslutet kryss (som är den knytning som jag tycker avlastar bäst) Så jag undrar vilken sjal man kan ha då som avlastar bra? Jag har testat Girasol som jag gillar, men den är lite tjock så här års?

Vad tycker ni sjalproffs?
Användarens profilbild
Av HannaGerda
Smaken är som baken är min åsikt. Alla verkar ha olika uppfattning om vilken sjal som egentligen är skönast och bäst.

Men personligen tycker jag Easycare är väldigt lättknuten och förlåtande och tunn. Zaran är den jag har som avlastar bäst. Vi bär också i en Didymos vallmo som jag lånat och den är också tunna och skön.

Köp den du tycker är snyggast är mitt råd :D Om den inte känns bra kan du sälja den och köpa en ny.
Alternativ gå på en sjalträff och be om att få prova lite olika sjalar :tumup:
Av Hell Cat
Bebina skulle jag säga! Min stjärntecken var iaf tunn men avlastade super. Som bonus var den mjuk, så där härligt flanellig.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?