Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

linafelicia skrev:Årets första sommarstickning som blivit klar för min del. En sjal jag stickat till en kompis. Jag hade två nystan och fick ca 4 m kvar av det gråa och använde precis allt av det roströda. För att kunna avmaska var jag tvungen att leta upp tre småsnuttar av garnet och skarva fast dom.
Bild
Bild
Bild
Har du mönster på den?
Ponyo skrev:
linafelicia skrev:Årets första sommarstickning som blivit klar för min del. En sjal jag stickat till en kompis. Jag hade två nystan och fick ca 4 m kvar av det gråa och använde precis allt av det roströda. För att kunna avmaska var jag tvungen att leta upp tre småsnuttar av garnet och skarva fast dom.
Bild
Bild
Bild
Har du mönster på den?
Jag håller på att sticka nr2 för att kontrollera mina anteckningar. Du kanske vill hjälpa mig att provsticka det när jag är klar?
Min Orchid thief är klar! :vågen: Är mycket nöjd faktiskt (trots volangkanten). :D Men pga volangkanten är den lite för söt för att passa till riktigt allt, så jag vet inte hur mycket jag kommer att använda den... ska försöka fixa en bild snart.

Nåja, eftersom jag har 3 semesterveckor kvar så behöver jag ju mer att göra. 8) Har en härva svart Drops lace-garn som jag skulle vilja sticka en riktigt maffig festsjal av med pärlor och hela kitet, men har ingen aning om vad jag ska hitta på för nåt. Tar mer än gärna emot förslag! :tumup:
linafelicia skrev:
Ponyo skrev:
Bild
Bild
Bild
Har du mönster på den?
Jag håller på att sticka nr2 för att kontrollera mina anteckningar. Du kanske vill hjälpa mig att provsticka det när jag är klar?
Ja, jättegärna! Och tips på garn. För den kombon är underbar.
Ponyo skrev:
MuuM skrev:Jättefin, Kaffemoster. Vill du ha mönstret till Rock Island? Den tar lite längre tid...
Nej, den som var så snabbstickad :D
HAHA!
Jag la precis upp bilder på denna i stiksnacktråden men det är en riktig sommarstickning ;-)
Jag började på den förra sommaren sen har den legat i en hylla i ett år och nu stickade jag klart den denna veckan.
En liten sommarkofta till min flicka.
Bild
Bild
Jag har nyss stickat klart ännu en Swallowtail, jag tror det måste vara en av mina favoritstickningar :D

Bild
Både koftan och sjalen är jättefina!

Jag stickar på min Orchid thief och en kofta samtidigt. Har kommit till sista diagrammet på sjalen men jag måste göra några extra omgångar på diagrammet innan för annars blir den pytteliten.
linafelicia skrev:
Ketronya skrev:Jag har nyss stickat klart ännu en Swallowtail, jag tror det måste vara en av mina favoritstickningar :D

Bild
Swallowtail är rolig att sticka. Jag har tappat räkningen på hur många jag gjort... :D
Jag räknade efter och detta är visst min femte :D
Ketronya skrev:
linafelicia skrev:
Ketronya skrev:Jag har nyss stickat klart ännu en Swallowtail, jag tror det måste vara en av mina favoritstickningar :D

Bild
Swallowtail är rolig att sticka. Jag har tappat räkningen på hur många jag gjort... :D
Ja verkligen, lagom varierande, kul med nuppsen och den blir väldigt fin! Jag räknade efter och detta är visst min femte :D
Årets sommarsjal. Grön, mjuk och lätt. Skall nog göra en till för den var rolig att sticka och jag tror att mönstret kommer fram bättre i enfärgat. Grått eller kanske vitt. Det är hursomhelst en slätstickad Haruni.

Bild
binaem skrev:Årets sommarsjal. Grön, mjuk och lätt. Skall nog göra en till för den var rolig att sticka och jag tror att mönstret kommer fram bättre i enfärgat. Grått eller kanske vitt. Det är hursomhelst en slätstickad Haruni.

Bild
:love: En sån är det ju jag ska göra!
kvarnvik skrev:Jag har ju inte visat min sommarsjal i den här tråden :D Fast det är nog snarare en höstsjal, men den stickas ju nu :lol:
Bild
Är sugen på en sådan. De blir ju så fina
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?