Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mejamy
...på Tradera. Det är tubformat liksom. Nu undrar jag om det är lättt att klippa isär det på nått bra sätt så att tyget blir dubbelt så brett? Jag ska nämligen sy en trikåsjal av det hela tänkte jag :o och det känns lite för smalt som det är nu. Alltså blir det bra att bara klippa rakt av sådär, eller behöver man typ sicksacka först eller nått? :roll:
Användarens profilbild
Av aspen
är det från sickan.......?

Jag har kikat på dem oxå men tycker det är svårt att se hur det är egentligen.
Hur är det? ;-)
Användarens profilbild
Av mejamy
annelie skrev:är det från sickan.......?

Hur är det? ;-)
Japp från sickan! :wink: Hur det är? Ja, vad ska jag säga.... det är ribbad trikå som man väl ser på auktionen. Stretchig på bredden, men inte på längden. Känns som fin kvalitè och i fint skick. Har ju inte provat att knyta upp ngn bebis än, men väl en nalle och det kändes bra :lol: Tror den kommer funka bra som trikåsjal sen. :D Velar dock lite nu om jag verkligen ska klippa isär den...drygt 28 cm på bredden (utan att man drar i den) kanske räcker? :roll: Och så slipper man ju fålla och allt det där jobbiga *funderar*. Om du är väldigt nyfiken på tyget kan jag skicka en liten bit till dig om du vill? Behöver ju liksom inte alla 6 meter till sjalen :wink:
Användarens profilbild
Av aspen
mejamy skrev:

Hur är det? ;-)
Japp från sickan! :wink: Hur det är? Ja, vad ska jag säga.... det är ribbad trikå som man väl ser på auktionen. Stretchig på bredden, men inte på längden. Känns som fin kvalitè och i fint skick. Har ju inte provat att knyta upp ngn bebis än, men väl en nalle och det kändes bra :lol: Tror den kommer funka bra som trikåsjal sen. :D Velar dock lite nu om jag verkligen ska klippa isär den...drygt 28 cm på bredden (utan att man drar i den) kanske räcker? :roll: Och så slipper man ju fålla och allt det där jobbiga *funderar*. Om du är väldigt nyfiken på tyget kan jag skicka en liten bit till dig om du vill? Behöver ju liksom inte alla 6 meter till sjalen :wink:
det är inte nödvändigt men tack ändå :-)

dock kanske jag kan undra om mått; om du håller i 10 cm bredd och drar ut, hur brett blir det då?

De tubtrikåer vi har i en tygaffär blir för mycket i alla fall. eller det vet jag ju inte men det blir mer än på min moby wrap i alla fall ;-) . därför har jag inte vågat.
Är det det gröna? Ska du färga?
(1000 frågor hehe)

tack :D
Användarens profilbild
Av mejamy
annelie skrev:
mejamy skrev:

Hur är det? ;-)

dock kanske jag kan undra om mått; om du håller i 10 cm bredd och drar ut, hur brett blir det då?

De tubtrikåer vi har i en tygaffär blir för mycket i alla fall. eller det vet jag ju inte men det blir mer än på min moby wrap i alla fall ;-) . därför har jag inte vågat.
(1000 frågor hehe)

Om man drar ut blir det c.a 14-15 cm nått..går att dra till 16 cm om man tar i :wink: Är det mycket? Jag vet ju inget om detta egentligen jag :roll: :wink:

Och ja, det är det gröna. Har tänkt färga den mörkgrön och sätta på en retropanel :mrgreen: Fått bodad tand tror jag 8)

Fler frågor? :wink:
Användarens profilbild
Av aspen
mejamy skrev:
annelie skrev:
mejamy skrev:

Hur är det? ;-)

(1000 frågor hehe)

Om man drar ut blir det c.a 14-15 cm nått..går att dra till 16 cm om man tar i :wink: Är det mycket? Jag vet ju inget om detta egentligen jag :roll: :wink:

Och ja, det är det gröna. Har tänkt färga den mörkgrön och sätta på en retropanel :mrgreen: Fått bodad tand tror jag 8)

Fler frågor? :wink:
inte än på en stund... :-) tack!

Jag mätte lika med min moby nu och den bllev 16 (18) om jag drog.
mitt tyg jag köpte blev 20 cm fast fortfarande i tub då så det var dubbelt.

hur brett är det mellan "ribborna? På bilden ser det ut som om det är jättestoro ribbor.
Användarens profilbild
Av mejamy
annelie skrev: inte än på en stund... :-) tack!

Jag mätte lika med min moby nu och den bllev 16 (18) om jag drog.
mitt tyg jag köpte blev 20 cm fast fortfarande i tub då så det var dubbelt.

hur brett är det mellan "ribborna? På bilden ser det ut som om det är jättestoro ribbor.
Ja, man kan nog få detta till 18 också..tycker det är lite svårt det där :roll: Och detta är ju i tub (dubbelt) också. Mellan ribborna är det 1 mm. Och det där var ju faktiskt ytterligare en fråga :lol: :wink:

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?