Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hilda
Undrar helt enkelt om det finns några sjalbärare från Gotland som håller till här och som kanske är sugna på att träffas eller liknande.

Jag är ensam om att sjala i min bekantskapskrets, jag är också ensam om "naturligt föräldraskap" och håller därför på att bli tokig av att inte ha några människor irl att ventilera med. Såfort man yttrar något inför "krångel-föräldrarna" (som jag i hemlighet kallar dem som INTE samsover/bär/lyssnar till barnet) så är det ju mitt sätt att vara som förälder som kommer i ropet (du är för slapp/ouppfostrande/snäll)

Eller om det finns någon mer därute som känner sig ensam emellanåt?
Av sjaltokan
Kolla under rubriken bärsjalsträffar annars vet jag att keramikkarin bor på Gotland.
Användarens profilbild
Av UWO
Tror inte du ska behöva vara ensam på Gotland! Ecorelle är också därifrån. Pm:a någon av dem! :tumup:
Och är du nyfiken på amningshjälpen så har de en tämligen stark grupp där, med många sjalar, vad jag förstår. Både ecorelle o keramikkarin är med vad jag vet.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?