Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ponyo skrev:
Edith skrev:Jag stickar och stickar och river upp och river upp :|
Men så är det också ett osedvanligt bråkigt mönster. :klappa:
Jag stickar på rock Island nu, som ser mer avancerat ut, men som flyter på som en dröm. Mycket pga bra mönster. Du ska kanske leta reda på ersättningsmönstret?
Ja, det verkar inte bättre. Men den är ju så fin (om man gillar volangig kant ;) ) så jag vill verkligen få klart den. Och jo, jag har skrivit ut ersättningsmönstret. Lika bra. :roll:
Jag sitter och stickar den här

http://www.ravelry.com/patterns/library ... ndar-scarf

Är väl på dag 4 eller nått sånt, silke/ull blend 1600 meter på 50g Helt fantastiskt garn och det blir sååå fint!!! :loving:

Äh, jag stjäl helt fräckt en bild från ravelry:

Bild
Amaltea skrev:Jag får ta itu med att lära mig läsa engelska beskrivningar.......
Fina saker ni gör :vågen:
Det går superfort att lära sig att sticka efter engelska beskrivningar, att virka är svårare då tycker jag eftersom amerikaner och engelsmän inte har samma termer alltid...
Maddemoa skrev:
Kaffemoster skrev:Den här sjalen började jag förra sommaren, och gjorde färdigt nu. Men den har legat i ide större delen av höst, vinter, vår :)
Åh, vad snygg den var :love: Har du mönster?
Gratismönster finns på ravelry. Ten stich triangle. Ligger bland mina projekt, och jag heter Kaffemoster där med :)
melon skrev: Snygg!! Börjar man i mitten, eller hur stickas den?
Jepp, man börjar med en liten trekant, och sen stickar man fast den tio maskor breda remsan vartefter man fortsätter. Så det är ingen montering! (För iså fall hade jag inte stickat den!!) ;-)
Kaffemoster skrev:
Maddemoa skrev:
Kaffemoster skrev:Den här sjalen började jag förra sommaren, och gjorde färdigt nu. Men den har legat i ide större delen av höst, vinter, vår :)
Gratismönster finns på ravelry. Ten stich triangle. Ligger bland mina projekt, och jag heter Kaffemoster där med :)
Jepp, man börjar med en liten trekant, och sen stickar man fast den tio maskor breda remsan vartefter man fortsätter. Så det är ingen montering! (För iså fall hade jag inte stickat den!!) ;-)
Å nej, det hade ju blivit galet mycket montering :shock: :wink: läckert med färgskiftande garn.
Kaffemoster skrev:
Maddemoa skrev:
:tumup: :hund: till ravelry och kollar
Årets första sommarstickning som blivit klar för min del. En sjal jag stickat till en kompis. Jag hade två nystan och fick ca 4 m kvar av det gråa och använde precis allt av det roströda. För att kunna avmaska var jag tvungen att leta upp tre småsnuttar av garnet och skarva fast dom.
Bild
Bild
Bild
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?