Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
http://www.burdastyle.com/projects/coff ... ize-sample

Är det någon som provat att göra denna? Man skriver ut mönstret på A4 och pusslar ihop det själv. Jättekul! Och helt gratis dessutom :tumup:

Här är min version
Bild

Jag har ändrat mönstret lite. Lagt till en holkärm och höjt halslinjen lite. Det där ruffset mitt på hoppade jag över. Midjan blev inte helt hundra så jag gjorde ett skärp och då blev det bra. Ett kul projekt helt klart och inte alls svårt.

Vore kul att se era om det är någon som gjort den :D
Användarens profilbild
Av puppan
Jättesnygg!
Användarens profilbild
Av Jenny med Emiliten
Kajsabajsa skrev:Tack!

Vad ni är snälla :heart:

Är det någon som hänger på Burda? Jag har precis registrerat mig och tycker det är superkul att titta på allas kreationer. Det finns sååå många talanger där att inspireras av.
Jag hänger där, men kollar bara, har inte lagt in något ännu. Kul att se trender, det som dyker upp där brukar rätt snart dyka upp i en massa bloggar.

Ja, och fin klänning, glömde jag säga! Har du lagt in den på Burdastyle?
Av Smultronbarn
:notes: Fint det blev! :D
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Knyttet & K skrev:Oj så snygg! Är det ett mönster du vill dela med dig av? (din version alltså) Jag har letat mönster på nästan exakt en sån klänning men inte hittat något riktigt bra.
Jag har tyvärr inte ens sparat min version eftersom den inte blev helt hundra i midjan pga ändringarna jag gjorde. MEN det var inte alls svårt att rita om ärmen till en holkärm på fri hand. Jag googlade på capsleeve, som det heter på engelska, och fick upp många bra bilder på hur det ska se ut. I halsen försökte jag egentligen göra en båtringning men istället blev det en rund, lite högre ringning. Helt ok det med :) Nästa version ska dock ha både båtringning och stora fickor har jag tänkt mig.

Har du tid på dig är det ju bara att exprimentera med mönstret för själva grunden är jättebra tycker jag. Dessutom gratis :tumup:
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Jenny med Emiliten skrev:
Kajsabajsa skrev:Tack!

Vad ni är snälla :heart:

Är det någon som hänger på Burda? Jag har precis registrerat mig och tycker det är superkul att titta på allas kreationer. Det finns sååå många talanger där att inspireras av.
Jag hänger där, men kollar bara, har inte lagt in något ännu. Kul att se trender, det som dyker upp där brukar rätt snart dyka upp i en massa bloggar.

Ja, och fin klänning, glömde jag säga! Har du lagt in den på Burdastyle?
Jo, nu finns den på Burda också :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?