Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad roligt att vi blir några stycken! :vågen:

Jag vill börja pyssla nu (det regnar), men får nöja mig med att inventera tygförrådet så länge... :roll:
Phu, jag hinner vara med.
snuttelisa10 skrev:Ändrar i bokstavsordning :tumup:

Sommarbyte, juli/augusti
camsch: Gillar färg, men inte retro. Inte så romantisk heller . :) Gärna ganska stort förkläde om jag får önska lite, jag är stor själv. Är inte allergisk, har utekanin.
Ellasario: färgglatt, gärna varma färger, älskar kraftiga rosa färger, och tvspelsfigurer :D (lite nördig)
Grönöga: Älskar färg och mönsterglatt, gärna retro. Har katt och hund.
juliusdotter förkläde som jag saknar: färglatt, sommrigt (har mao främst jul förkläde), vollanger och pnutti nuttygt är inget för mig. Allergi mot pälsdjur.
Lojse: gärna något som passar ihop med ett 50-tal-rosa-kitchigt kök( om man nu får önska lite specifikare?)
Maddemoa: Gillar färg och mönster, gillar retro och enkelt men kan också tänka mig romantiskt med volanger och spetar. Funkar fint med vad som helst helt enkelt. (bara det inte är svart med Karlshamns kommun tryckt på som det jag har nu )
puppan: Tycker om färgglatt och gillar retro
Smultronbarn: Lila i alla former är älsklingsfärgen, men också grön, fuschia, svart, mörkblå och kanske lite gul. Köket går dock i gröna toner. (Maken är kattallergiker, men det brukar gå bra om vi vet om det och kan "rolla av" sakerna.)
Snuttelisa10 gillar retro men inte spetsar o volanger :( annars går det mesta! ganska rund själv så ett stort är bra!
Hoppas jag inte radderade nån nu.
Smultronbarn skrev:Vad roligt att vi blir några stycken! :vågen:

Jag vill börja pyssla nu (det regnar), men får nöja mig med att inventera tygförrådet så länge... :roll:
Ja! Det ska bli så spännande att se vem man får! Det var så länge sedan jag sydde något på maskin :app:
Nu ska jag skriva ut namnen och göra lottningen! 8)
Återkommer om några timmar! :tumup:

PS: Håller med, ska bli spännande. :app: Och roligt att få sy!
Oj, såg nu att jag saknar två adresser. Är jag snurrig som inte hittar i mon inbox, eller är det så att några av er glömt PM:a adress och namn till mig? :wink:
Tack! :D

Nu är det en som saknas. Nån som vet om Lojse har fått barn i dagarna eller om hon fortfarande vill vara med? (Hon står i listan men jag har inte hennes adress ännu). Väntar lite för säkerhets skull. Eller är det nån som vill byta med två annars i så fall?
Lojse skrev:klart att jag ska va med.. har pmat min adress nu! :tumup:
Tack så mycket! Nu har jag allas adresser så nu kör vi! :tumup:
Nu har vi ätit (och jag kan tänka igen :wink: ).
Lilleman hjälpte mig att dra lappar ur en kopp, men blev lite sur när han inte fick en "riktig present" utan bara en kram. :roll: Får väl sy nåt fint till honom också. :tumup:

Nu ska alla fått sina byteskompisar, och jag hoppas jag har skickat rätt nu. :mrgreen:

Pyssla på! :vågen:
Jag för min del gillar remake-tanken men tycker det är skönt att inte vara bunden vid det. Speciellt som jag nog skulle ha svårt att få till det det här gången då... Eller, vi får se :-)
Förlåt en fråga: ni som säger att ni gillar/inte gillar retro, vilken typ av retro menar ni?
(Jag gissar ju att det är 70-talsretro som avses, men man kan aldrig veta...)
Smultronbarn skrev:Förlåt en fråga: ni som säger att ni gillar/inte gillar retro, vilken typ av retro menar ni?
För mig är det 70-tal :D
Smultronbarn skrev:Förlåt en fråga: ni som säger att ni gillar/inte gillar retro, vilken typ av retro menar ni?
Yes, jag menar 70-tals retro (har ju redan upplevt originalet :lol: )
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?