Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sarisen
tog bara bort bakdelen på en helt vanlig billybokhylla och toktapetserade med diverse resttapeter jag hittat. det gick på nolltid, torkade jättesnabbt och sen var det bara att sätta tillbaks baksidan och placera hyllorna strategiskt. har man mer tapeter att röra sig med kan man såklart mäta ut först vart hyllorna ska vara och göra det lite mer precist, men jag fick ta det jag hade. blev rätt bra ändå om jag får säga det själv :wink:

Bild
Användarens profilbild
Av sarisen
Det var ju inte så bra bild. De två nedersta delarna har samma tapet. Den smala delen har den allra finaste tapeten men där står det ju en svart liten låda ivägen så det bara ser mörkt ut :lol:
Användarens profilbild
Av tweed
Jättefint! Det är ju ett sätt att få in lite prilliga tapeter i ett rum om man har en make som är lite mesig :think: Finns ju ställen där man kan beställa tapetprover...
Användarens profilbild
Av sarisen
svas skrev:Jättesnyggt! Var det svårt att ta bort bakstycket med alla små spikar?
inte alls. Bakstycket var tvådelat och det satt sex småspik i varje. Petade bara upp med en liten kniv så de satt inte alls hårt.
Av Smultronbarn
Häftigt! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?