Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Jag tycker den ser sååå fin ut
Bild

men jag har ju ägt flera zara och alla har fått flytta :roll: den enda som bor kvar använder maken och det är en gammal smal (60 cm) orginal

Så ska jag våga chansa igen? Hade det varit enklare att få den såld kanske jag hade vågat :hide:
( Det är alltså inte bara jag som inte är helt såld på Zarorna... Det känns som att alla andra hyllar dem :oops: .) Jag tycker verkligen att strukturen och mönstret är vackert men upplevde att mönstret gjorde att den hakade fast i sig själv och därmed var mer svårknyten än en slätvävd sjal. Var också rädd för att strukturen gjorde den känsligare, som att den lättare skulle fastna i saker och trådar skulle gå...
Ja den är rätt lik andra sjalar du ägt och färgat själv. Helt ljuvlig :loving:

Angånde fastna i trådar tycker jag inte det brukar bli öglor i mönstret på Zarorna, däremot på Ellevill Karma som är lösare vävd samt även Indio från Didymos. Men allt detta vet nog Thowida själv mer om än jag ;)
Av Clee
I bäregenskaper sett tycker jag zarorna är suveräna. Men jag gillar inte mönstret särskilt mycket, alls.

Vad är det du inte gillat med zara förut? Om det är sådant som kommer vara likadant på den här så skippa det. Eller för tusan, köp den och sälj sen igen som du brukar! :fnissa: Men jag tänker mer på om du ska försöka vara realistisk.
Av sjaltokan
Clee skrev:I bäregenskaper sett tycker jag zarorna är suveräna. Men jag gillar inte mönstret särskilt mycket, alls.

Vad är det du inte gillat med zara förut? Om det är sådant som kommer vara likadant på den här så skippa det. Eller för tusan, köp den och sälj sen igen som du brukar! :fnissa: Men jag tänker mer på om du ska försöka vara realistisk.
Nä jag ska väl vara realist för en gång skull :roll:
Jag gillar inte strukturen, jag gillar sjalar som glider lätt när man knyter.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?